Mercedes-Benz je na digitalnoj premijeri pokazao MBUX Hyperscreen koji će biti dostupan u novom modelu EQS…
MBUX (Mercedes-Benz User Experience) sučelje je radikalno pojednostavilo uporabu Mercedes-Benz modela. Predstavljeno 2018. godine u trenutnoj A-klasi, sada je preko 1,8 milijuna Mercedes-Benz osobnih automobila u cijelom svijetu opremljeno s njim. Odjel kombija se također oslanja na MBUX. Prije nekoliko mjeseci, druga generacija ovog sustava koji je sposoban učiti, doživjela je svoj debi u novoj S-klasi. Sada dolazi sljedeći veliki korak u obliku novog modela EQS i opcijski dostupnog MBUX Hyperscreen sučelja.
„MBUX Hyperscreen sučelje je istovremeno mozak i živčani sustav automobila”, kaže Sajjad Khan, član Upravnog odbora kompanije Mercedes-Benz AG i CTO. „MBUX Hyperscreen sučelje kontinuirano upoznaje klijenta i pruža skrojene, prilagođene informacije i zabavu te uporabu, prije nego putnik treba bilo gdje kliknuti ili pomaknuti prstom.”
Kod MBUX Hyperscreen sučelja, čini se kao da je više zaslona spojeno u jedan, što je rezultiralo impresivnim 141-centimetara širokim i zakrivljenim zaslonom. Površina ispred putnika je 2.432,11 cm2. Veliki zaslon sa staklenim pokrovom je trodimenzionalno zakrivljen tijekom procesa oblikovanja pri temperaturama od približno 650°C. Ovaj proces omogućuje pogled na zaslon bez izobličenja po cijeloj širini vozila, bez obzira na radijus pokrova zaslona.
MBUX Hyperscreen sučelje je primjer digitalno/analogne dizajnerske fuzije: čini se da se nekoliko zaslona besprekidno spaja, što rezultira impresivnim, zakrivljenim zaslonom. Analogni ventilacijski otvori su integrirani u ovu veliku digitalnu površinu kako bi se spojio digitalni i fizički svijet.
MBUX Hyperscreen sučelje je okruženo kontinuiranim plastičnim prednjim okvirom. Njegov vidljivi dio je lakiran s detaljnim troslojnim procesom u „Silver Shadow” boji. Ovaj sustav premaza postiže poseban dojam površine visoke kvalitete zahvaljujući ekstremno tankim međuslojevima. Integrirano ambijentalno osvjetljenje, ugrađeno u donji dio MBUX Hyperscreen sučelja pruža dojam kao da zaslon lebdi iznad prednje armaturne ploče.
Suvozač također ima svoj vlastiti zaslon i upravljačku površinu, što putovanja čini ugodnijima i zabavnijima. Sadržaj je moguće prilagoditi uz pomoć sedam profila. Međutim, funkcije zabave na zaslonu suvozača dostupne su samo tijekom vožnje unutar zakonskih okvira države u kojoj se vozi. Ako sjedalo suvozača nije zauzeto, zaslon postaje digitalni ukrasni element. U tom slučaju se prikazuju animirane zvijezde, odnosno Mercedes-Benzov uzorak.
Mercedes-Benz je istražio uporabu prve generacije MBUX sučelja. Većina slučajeva spada u kategorije navigacije, radija/medija i telefonije, tako da je navigacija uvijek u sredini prikaza uz punu funkcionalnost. Preko 20 dodatnih funkcija – od programa aktivne masaže do podsjetnika na rođendane, do sugestija za popis obveza – automatski se nude uz pomoć umjetne inteligencije kada su bitne za klijenta. „Magic Modules” je kućni naziv koji su razvojni inženjeri dali tim modulima za sugestiju, a koji se prikazuju na nultom-sloju.
Uz pomoć mjernih podataka iz 1 multifunkcijske kamere i također 1 senzora svjetlosti svjetlina zaslona se prilagođava okolnim uvjetima. Površina zaslona ispred suvozača može se prilagođavati s do sedam profila.