Četvrta generacija ima elegantan dizajn, iznimnu udobnost i besprijekornu povezanost. Treći potpuno novi model marke Nissan koji stiže u SAD prema poslovnom planu The Arc, nakon sub-kompaktnih modela Kicks i SUV modela Armada…
Nissan je danas predstavio Nissan Murano, otkrivajući vrhunski dizajn potpuno novog crossovera i opsežan popis novih značajki.
Potpuno novi Murano prodavat će se isključivo u SAD-u i Kanadi početkom 2025. Premium SUV donosi energičnu eleganciju – s elegantnom i modernom vanjštinom naglašenim kotačima od 21 cola dostupnima u doplati, LED stražnjim svjetlima pune širine i dostupnom dvobojnom bojom. Unutrašnjost je jednako impresivna, s materijalima mekim na dodir, s finim detaljima; dvostruki zasloni visoke razlučivosti od 12,3 inča; i divno napredne značajke poput dostupnog ambijentalnog osvjetljenja u 64 boje i masažnih prednjih sjedala.
Murano 2025 daje povjerenje i kontrolu onima za volanom uz standardni Nissan Safety Shield 360ⅰ. Dodatno, ProPILOT Assistⅱ i ProPILOT Assist 1.1ⅲ pomažu pojednostaviti putovanja cestom tako što pomažu u vožnji autocestom. Konačno, tu su i dvije nove tehnologije kamere Murano: Invisible Hood Viewⅳ, koja omogućuje virtualni pogled kroz motorni prostor za preciznu navigaciju, i 3D Around View Monitorⅴ, koji pruža osam virtualnih točaka gledišta „oko“ vozila kada parkiranje ili manevriranje.
Ostati povezan dok ste u pokretu važniji je nego ikad, a Murano je na visini zadatka s dostupnom Google platformom, uključujući ažurirane Google karte i druge aplikacije, izravno na 12,3-inčnom zaslonu osjetljivom na dodir u vozilu. Sustav je uparen s Bose audio sustavom s 10 zvučnika podešenim za impresivan zvuk u cijeloj kabini.
Prošlo je vrijeme ‘šestaka’ za Murano. Sad novi Murano pokreće brzi 2,0-litreni VC-Turbo (Turbo s promjenjivom kompresijom) pogonski sklop s 241 konjskom snagom. Motor je uparen s 9-stupanjskim automatskim mjenjačem koji ima poluge za mjenjač za zanimljiviju dinamiku vožnje. Zaustavljanje u praznom hodu, pokretanje je standardno.
Potpuno novi Murano dostupan je s pogonom na prednje kotače ili s inteligentnim pogonom na sve kotače. Za pomoć pri vožnji i upravljivosti, usvojeni su amortizeri osjetljivi na frekvenciju i električni servo upravljač.
Novi japanski adut proizvodit će se u Smyrni, Tennessee, a cijene će biti objavljene bliže datumu puštanja u prodaju.