Uoči svjetskog dana zaštite okoliša, nova velika analiza tržišta donosi gotovo senzacionalne rezultate kada su navike vozača električnih modela u pitanju…
Europski vozači električnih modela godišnje naprave u prosjeku preko 600 km više od korisnika automobila na benzin i dizel.
Više od dvije trećine europskih vozača “strujića” zadovoljni su trenutnom infrastrukturom punjača, što definitivno donosi sve više samopouzdanja među vlasnicima koji se odlučuju na dulje relacije.
U posljednjem dijelu serije My Life with Nissan LEAF, više vlasnika dijeli svoja pozitivna iskustva o dometu vožnje, infrastrukturi za punjenje, tehnologiji i još mnogo drugih prednosti.
Kao pravi dokaz zadovoljstva oko zelene mobilnosti bez emisija, Nissan otkriva da europski vozači EV modela rade veću kilometražu. Zapravo, u prosjeku godišnje pređu 630 čistih kilometara dalje od onih s motorom na unutarnje izgaranje (ICE), prema nedavnom istraživanju koje je naručio proizvođač automobila.
Da bi se pomoglo daljnje razumijevanje vozačkih iskustava i percepcije europskih automobilista, studija otkriva da vozači EV postaju sve učestaliji na europskim cestama, što u prosjeku godišnje iznosi više od 14.200 km.
U usporedbi s vozačima standardnih modela, koji u prosjeku prelaze 13.600 km, ovo novo istraživanje predviđa svijetlu budućnost za održivu mobilnost.
Uoči Svjetskog dana zaštite okoliša, u subotu 5. lipnja, osmišljenog kako bi potaknuo svjetsku svijest i djelovanje u zaštiti naše okoline, ova otkrića predstavljaju električnu mobilnost i njene okolišne prednosti kao ključni pokretač u rješavanju ekoloških izazova.
„Ovo istraživanje ponavlja tezu kako električna vožnja nije samo pametna opcija korisna za okoliš, već i zabavan, uzbudljiv i prikladan izbor za vlasnike. Nije iznenađenje da ljudi sada voze EV dalje. Uvjereni smo da će s više EV modela na cesti razbijajući mitove, strepnja zbog dometa uskoro biti prošlost, ”rekao je Arnaud Charpentier, potpredsjednik regije, strategija proizvoda i cijene, Nissan AMIEO.
Iskrivljena stvarnostIstraživanje također otkriva snažnu nepovezanost okolnog punjenja i infrastrukture s onim vozačima EV-a koji trenutačno koriste objekte, kao i dojam onih ICE vozača koji od njih još neće imati koristi, ističući posve različita gledišta.
56% europskih vozača koji voze benzince i dizelske izvedbe ne razmišljaju o električnoj soluciji, niti vjeruje da ima dovoljno punjača uz prometnice
56% misli da ih je skuplje imati nego benzinske i dizelske modele
48% sugerira da nema dovoljno javne infrastrukture za punjenje
Međutim, više od četvrtine europskih EV vozača kaže da su potrošnja goriva (28%), vrijeme punjenja (30%) i visoka cijena električnih automobila (31%) najveća problematika koja se veže uz EV sektor.
Foto: Nissan