udvostručena ponuda modela

Novi Porsche Macan stiže u Hrvatsku, dostupan od 88.650 eura!

Foto: Porsche

Porsche udvostručuje veličinu modela kada je u pitanju potpuno električni model Macan.  Nova generacija modela Porsche Macan s pogonom na stražnje kotače pionir je u seriji modela potpuno električnih SUV vozila.

Porsche je udvostručio ponudu modela kada je u pitanju potpuno električni SUV model. Kada je u pitanju model Macan s pogonom na stražnje kotače, fokus je prvenstveno stavljen na visoku učinkovitost i doseg. No, novi model Macan 4S popunit će prazninu između modela Macan 4 i Macan Turbo. Kao i modeli koji su predstavljeni početkom 2024., model 4S opremljen je elektronički upravljanim sustavom za upravljanje vučom Porsche Traction Management (ePTM), koji distribuira pogonsku snagu između prednjih i stražnjih osovina približno pet puta brže od konvencionalnih sustava s pogonom na sve kotače.

Foto: Porsche

Macan: baterija od 100 kWh i izuzetno učinkovita elektronika
Novi model Macan koji predstavlja ulazak u svijet potpuno električnih SUV vozila marke Porsche svoju snagu dobiva od visokonaponske baterije s bruto sadržajem energije od 100 kWh. Pogon je osiguran isključivo motorom stražnje osovine koji se upotrebljava u modelu Macan 4, s promjerom od 210 milimetara, aktivnom dužinom od 200 mm i snagom od 250 kW (340 KS). Elektromotor ima pretvarač impulsa od 480 A (PWR) u kojem se upotrebljava izuzetno učinkoviti poluvodički materijal silicij karbid (SiC) koji omogućuje veću učinkovitost. Njime se značajno smanjuju gubitci pri prebacivanju u PWR-u i omogućuju se veće frekvencije prebacivanje. U kombinaciji sa značajkom Launch Control, model Macan proizvodi do 265 kW (360 KS) povećanja snage (overboost), a najveći okretni moment iznosi 563 Nm. Iz stanja mirovanja, vozilo postiže brzinu od 100 km/h za 5,7 sekundi, a najveća brzina mu je 220 km/h. Zbog odustajanja od pogona na sva četiri kotača, model Macan lakši je 110 kilograma od modela Macan 4 te mu je stoga potrebno manje električne energije za pogon što rezultira kombiniranim WLTP dosegom do 641 km.

Macan 4S: snažni električni motori i PASM kao standard
Model Macan 4S ima novi motor stražnje osovine i snažni SiC pulsni pretvarač od 600 A. Elektromotor promjera je 230 mm i ima aktivnu dužinu od 150 mm. Zajedno s motorom prednje osovine koji se također upotrebljava u modelu Macanu 4 i Turbo, to rezultira izlaznom snagom sustava od 330 kW (448 KS) s kratkim povećanjem snage (overboost) do 380 kW (516 KS). Uz značajku Launch Control, najveći okretni moment iznosi 820 Nm. Stoga su brojke performansi vrlo impresivne: uz značajku Launch Control, Macan 4S standardno ubrzanje od 0 do 100 km/h postiže za 4,1 s i ima najveću brzinu od 240 km/h. Ovaj model ima kombinirani WLTP doseg do 606 km.

Foto: Porsche

Standardno je opremljen elektroničkom kontrolom prigušenja Porsche Active Suspension Management (PASM). Prilagodljivi zračni ovjes Adaptive Air Suspension sa sustavom poravnavanja i podešavanjem visine, sustav Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) i upravljanje stražnjom osovinom omogućuju dodatnu optimizaciju voznog postroja za poboljšanje performansi i povećanu udobnost.

Dva nova modela imaju sve kvalitete druge generacije modela Macan, uključujući progresivan, bezvremenski dizajn s aerodinamikom optimiziranom dosegu (cw = 0,25). Arhitektura od 800 V sustava Premium Platform Electric (PPE) omogućuje kapacitet istosmjernog punjenja do 270 kW. Visokonaponska baterija može se napuniti od 10 do 80 posto za približno 21 minutu na odgovarajućoj stanici za brzo punjenje.

Nova boja, novi kotači, novi paket značajki za off-road vožnju
Nova boja karoserije, Slate Grey Neo, sada je dostupna za sve Macan modele. Macan S kotač od 20’’ dodan je novom portfelju kotača. Novi paket značajki za off-road vožnju također je dostupan za sve modele te dodatno poboljšava svakodnevnu upotrebljivost modela Macan. Neravne i prašnjave ceste, a posebno strme uspone i spustove može svladati još lakše nego prije. Promijenjena geometrija prednjeg branika povećala je pristupni kut do 17,4 stupnja, ovisno o modelu (sa zračnim ovjesom na posebno podignutoj razini). U kombinaciji s prilagodljivim zračnim ovjesom, paket značajki za off-road vožnju također povećava razmak od tla za 10 mm na 195 mm pri normalnoj postavci.

Porsche nudi ovaj paket u dvije boje: u Vesuvius sivoj i u boji karoserije. Prednji branik, bočni pragovi, ploče difuzora i krovni nosači se zatim lakiraju u skladu s tim. U ponudi su i odgovarajući kotači off-road dizajna od 21’’ Vesuvius sive boje. Za kupce koji odaberu varijantu paketa značajki za off-road vožnju u boji karoserije, bočne su maske također lakirane u istu boju. Krovne je nosače moguće naručiti u bojama Black, Silver ili Turbonite (samo Turbo).
Za modele Macan, Macan 4 i Macan 4S, prednji branik off-road dizajna s umetkom u Vesuvius sivoj boji također je dostupan zasebno. Prilazni kut se povećava kao kod paketa značajki za off-road vožnju.

Foto: Porsche

Uz elektrifikaciju modela Macan, Porsche uvodi potpuno novi zaslon i sustav upravljanja u svoj uspješni SUV model. Iskustvo vožnje u vozilima Porsche nudi kombinaciju digitalnih i analognih elemenata. One uključuju instrumentnu ploču sa zakrivljenim zaslonom od 12,6’’, zaslon za suvozača od 10,9’’, head-up zaslon s tehnologijom proširene stvarnosti i ambijentalno osvjetljenje s komunikacijskim svjetlom. Porsche je još jednom u potpunosti aktualizirao dizajn zaslona za sve modele Macan. Sada obuhvaća emotivnu animaciju dobrodošlice, ažuriran najsuvremeniji izgled i novu aplikaciju Themes koju je moguće upotrijebiti za prilagodbu pozadinske boje zaslona i ambijentalnog osvjetljenja kako bi bili u skladu s bojom karoserije, uz dvanaest boja za odabir.

Dva nova modela Macan dostupna su za narudžbu te će se isporučivati kupcima u drugoj polovici godine. Cijene uključuju PDV i opremu specifičnu za zemlju, a u Hrvatskoj se kreću od 88.650 eura za model Macan i 99.655 eura za model Macan 4S.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo