Obnova znaka

Aston Martin predstavio novi logo i slogan marke

Aston Martin i njihova kultna krila kreću u intenzivnu novu eru, a britanska ultraluksuzna marka danas pokreće hrabru novu kreativnu strategiju brenda i globalnu marketinšku kampanju kako bi dodatno ubrzala svoj rast među novom publikom.

Britanci su svoj novi kreativni identitet temeljili na snažnoj reputaciji marke za kombinaciju luksuzne izrade i sofisticiranog dizajna s visokooktanskim emocijama i intenzivnim užitkom u vožnji, kako je definirano novim modelima koji oduzimaju dah kao što su DBX707, V12 Vantage i beskompromisni Aston Martin Valkyrie.

Strateško repozicioniranje najveće je ulaganje u brend Aston Martina u zadnjih 10 godina i jača njegovu poziciju na vrhuncu ultraluksuznog segmenta performansi. Nadovezuje se na sve veću privlačnost Aston Martina prema široj, imućnoj globalnoj publici koju marka strateški cilja, dok podupire njegove temeljne vrijednosti.

Uz novi vizualni i verbalni izričaj, radikalni redizajn uključuje suvremenu nadogradnju kultnih krila, koju je stvorila svjetski poznata dizajnerska funkcija proizvođača u suradnji s hvaljenim britanskim umjetničkim direktorom i grafičkim dizajnerom Peterom Savilleom.

U fizičkom obliku, novi dizajn krila ručno su izradili obrtnici u draguljarskoj četvrti Birminghama i prvi će se put primijeniti na sljedećoj generaciji sportskih automobila Aston Martina.

To je prvo veliko ažuriranje logotipa marke od 2003. i tek osmi put u 109-godišnjoj povijesti Aston Martina da je značajno osvježen. Kako bi obilježio lansiranje, Aston Martin je objavio fotografiju iza scene jedinstvenog procesa izrade logotipa u studiju Vaughtons u Birminghamu, 203 godine staroj kovačkoj tvrtki poznatoj po izradi nogometnih trofeja i medalja za Olimpijske igre u Londonu 1908. godine.

Foto: Aston Martin

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo