NOVI JUNAK IZ INGOLSTADTA

Audi A4 Avant (2024.): evolucija stila, revolucija izvedbe, strah i trepet za BMW 3 Touring i Mercedes C T-model

Dolazile su najave odustajanja od tradicije, a sada je jasno: Audi A4 Avant (2024) i dalje će se temeljiti na uzdužnoj platformi i tako nudi i pogone sa šest cilindara. Ovo je prva informacija!

Ljubitelji Audija moraju biti strpljivi: novi Audi A4, u standardnoj, limuzinskoj izvedbi i karavanskoj Audi A4 očekuje se tek za četiri godine, premda je još uvijek aktualni model predstavljen 2019., a redizajniran je 2019. Korona je utjecala na promjenu plana te će ‘živući’ Audi A4, umjesto 2022., kako je planirano, nasljednika dobiti tek 2024.

Kako pokazuje render kojeg potpisuje Avarvarii, a objavio je Autozeitung.de, stilski će to biti evolucija, ali izvedbom revolucija, premda će se zadržati izvorna koncepcija d motorom uzdužno sprijeda i pogonom 4×4 (snažnije verzije).

Sada je jasno da će A4 ostati vjeran modularnom uzdužnom konstrukcijskom kompletu (MLB) koji je Audi razvio za Volkswagen grupu, a na kojem se temelji i veći A6. U budućnosti se obje serije moraju tehnički približiti kako bi se moglo ugraditi više identičnih dijelova, posebno u nevidljivo područje – elektronika, oslonac baze kokpita.

Iako su najvažniji dizajni postavljeni uz limuzinu i Audi A4 Avant (2024.), iza kabriolet verzije sljedećeg A5 stoji veliki upitnik. Osnovni kupe i A5 Sportback s pet vrata, s druge strane, imaju dobre šanse za obnovu.

Za razliku od Mercedesa, Audi se drži klasičnih pogonskih performansi. Barem RS verzija – u trenutnom A4 Avantu s 2,9-litrenim V6 twin-turbo benzinskim motorom, snage 450 KS. Audi će zadržati V6, kako bi bolje konkurirao BMW-ovim rednim 6-cilindrašima.

3,0-litreni šestocilindrični turbo dizel (286/347 KS) u Audiju A4 Avant (2024) trebao bi biti zamijenjen hibridiziranim četverocilindričnim 2.0 TDI. Što se tiče cilindara, ostaje 5-cilindarski 2.5 TFSI s 400 KS, za vatrenu verziju TT RS .

Kako bi smanjio potrošnju voznog parka, Audi će se i dalje oslanjati na čisti i iznimno ekonomični 2.0 TDI (trenutno 122 do 204 KS) te na blage, plug-in hibride. Neće biti potpuno električnog Audija A4 Avant (2024.); za to su odgovorni razni e-tron modeli. Digitalizacija serije modela vrlo je važna programerima.

Broj se inovacija očekuju okolišnu komunikaciju, nove usluge temeljene na G5 – koristeći umjetnu inteligenciju, automobil upoznaje svog vozača – bit će toliko da će već osnovni model serijski imati drugu razinu autonomne vožnje. Budućnost je počela…

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj