Audi A4 (B9), štedljiviji i bogatiji, za treću tržišnu godinu

Stilski ‘umiven, s više LED-ica i hi-tech infotainmenta, novim benzincem 1.5 TFSI i dizelašem 2.0 TDI, svi motori postaju ‘blagi-hibridi’
O aktualnom Audiju A4 pete generacije već je sve rečeno, ukratko umanjeni A8 i A6, sa svime dobrim, ali i lošim (na prvi se pogled ne razlikuju) što iz toga proizlazi, stigao je na proljeće 2016., a za treću tržišnu godinu slijedi mu ‘sitno, ali bitno’ unapređenje. ‘Špranca’ za prvi redizajn je poznata: svjetlosni elementi s više LED-ica, novi branici i felge te osvježena unutrašnjost. Najvažnije su novosti pod haubom. Dosadašnji 1.4 TFSI sa 150 KS istupa mjesto novom 1.5 TFSI, jednake snage, ali učinkovitijem, štedljivijem i čišćem. Treba odmah razjasniti značenje: Turbo Fuel Stratified Injection – dakle s turbokompresorskim prednabijanjem i slojevitim ubrizgavanjem, koja je značajka direktnog ubrizgavanja (u sloju uz svjećicu ubrizgava se bogatija smjesa). Audi koristi oznaku TFSI (uveo je 2002.), a Volkswagen, Seat i Škoda TSI, a riječ je o istom. Dosadašnji 2.0 TDI ustupa mjesto novom 2.0 TDI, a oba su motora već sad prilagođena normama EU6d, koje će stupiti na snagu u rujnu 2021. Svi motori opremat će se sustavom starter-generator (ISG) i postaju ‘blagi-hibridi’. Dolazi i atraktivan paket opreme S line, s 19 colnim felgama (doplata). Izmjene se odnose na standardnu limuzinsku verziju i karavanski Avant, a na našem se tržištu očekuju krajem godine.


Komentari

loading...