Osvježeni e-tron GT quattro je električni i sportski top model u Audi portfelju proizvoda od svoje premijere 2021. Sad dobiva još jednu verziju…
Gran Turismo s četvero vrata kombinira evokativan dizajn sa snažnim pogonskim sustavom i dinamičnim upravljanjem. Nove verzije značajno poboljšavaju domet, performanse, punjenje i upravljivost sportskog vozila. S izvedbom RS e-tron GT performance, Audi debitira sa svojim prvim potpuno električnim RS performance modelom. Novi modeli u obitelji Audi e-tron GT sada su dostupni za narudžbu.
‘S modelima e-tron GT postavljamo nove standarde u izvedbi. Povećana snaga punjenja i električni pogon na sve kotače osiguravaju poboljšanu sposobnost vožnje na velikim udaljenostima i znatno veću izvedbu. Novorazvijena šasija nudi neviđeni raspon između udobnosti vožnje, udobnosti vožnje i dinamike vožnje,’ opisuje električni sportski coupe Gernot Döllner, predsjednik Upravnog odbora marke Audi.
Nove varijante e-tron GT serije kombiniraju progresivan dizajn s inovativnom tehnologijom, a svaka ima prepoznatljiv izgled. Na primjer, novi Audi S e-tron GT predstavlja elegantan sportski duh. Njegov prednji kraj je homogen i izražajan u isto vrijeme. Crna maska okružuje potpuno zatvoreni, obrnuti Singleframe, koji odražava specifičan jezik dizajna modela e-tron. Traka boje u boji karoserije iznad Singleframea daje Gran Turismu još sportskiji i vizualno dublji izgled.
Novi Audi RS e-tron GT sada je još agresivniji. Sam njegov prednji dio ima mnogo radikalniji izgled. Obrnuti Singleframe dolazi u RS-tipičnoj strukturi 3D saća. Pregača koja uokviruje crnu masku vizualno otvara RS e-tron prema dolje. Vozilo se čini niže, kao da grli ulicu u kombinaciji s funkcionalnim lopaticama u obliku slova L. Stražnji dio RS e-trona GT posuđuje elemente iz motosporta. Aerodinamični difuzor odražava temu trodimenzionalnih elemenata iz prednjeg dijela.
Sinkroni motor s trajnim magnetom (PSM) koristi se kao elektromotor na prednjoj osovini modela S e-tron GT i RS e-tron GT, te ima snagu od 176 kW (239 KS) svaki. Kao dodatnu značajku, RS e-tron GT performance ima modificiranu pogonsku elektroniku na prednjoj osovini s revidiranim pretvaračem impulsa za još veće struje pražnjenja. Sva tri derivata su učinkovitija, a istovremeno se mogu pohvaliti značajnim povećanjem snage i poboljšanim ubrzanjem.
Novorazvijeni električni motor na stražnjoj osovini, također je sinkroni motor s trajnim magnetom (PSM). Iste je veličine kao PSM u RS e-tron GT i RS e-tron GT performance s aksijalnom duljinom od 192 milimetra i promjerom od 230 milimetara. Svaki elektromotor ima snagu od 415 kW (564 KS). Oba elektromotora imaju rezerve snage za ekstremne situacije u vožnji. Maksimalna ukupna snaga pogonskog sustava u S e-tron GT je 500 kW (679 KS). RS e-tron GT postiže najveću električnu snagu od 630 kW (856 KS). RS e-tron GT performance daje snagu od 680 kW (925 KS). To ga čini najsnažnijim proizvodnim automobilom koji je Audi ikada napravio.
U sve tri varijante modela, potpuno električni Gran Turismo iz Audija nudi impresivne vozne performanse. S e-tron GT od nule do 100 km/h ubrzava za 3,4 sekunde, RS e-tron GT za 2,8 sekundi. Izvedba RS e-tron GT za samo 2,5 sekunde. S e-tron GT postiže najveću brzinu od 245 km/h. RS modeli maju najveću brzinu od 250 km/h.
Novorazvijeni i prošireni kočioni sustav sa standardnim čeličnim diskovima i crnim čeljustima odrađuju uvjerljivi posao zaustavljanja. Čeljusti su dostupne u crvenoj boji kao opcija. Oba RS modela uključuju kočione diskove obložene volfram karbidom, koji su opcijski na S modelu. Kočione čeljusti dolaze u crnoj, crvenoj ili narančastoj boji po izboru kupca. Audi nudi keramičke diskove od karbonskih vlakana za cijelu obitelj e-tron GT. Ovdje čeljusti s deset klipova standardno dolaze u antracit boji, a na zahtjev su dostupne i u crvenoj boji.
Novi e-tron možemo očekivati u salonima već krajem ljeta…