JOŠ JEDNA M DELICIJA

BMW M3 CS (2023.), limitirana izvedba od 550 KS i u limuzinskom izdanju

Foto: BMW

Novo posebno izdanje iz M odjela. Novi BMW M3 CS donosi još veći intenzitet sportske nastrojenosti…

Inteligentna lagana konstrukcija koja se sastoji od velikog broja komponenti od plastike ojačane ugljičnim vlaknima (CFRP), uz povećanu snagu motora, prilagođenu postavu šasije, ekskluzivne značajke dizajna i precizno izbrušene specifikacije za pružanje uzbudljivog iskustva performansi na stazi, u kombinaciji s funkcionalnost i svakodnevnu upotrebljivost BMW M3 limuzine. BMW M3 CS daje potpuno vlastiti karakter: sposobnost da pruži nerazrijeđeni M osjećaj koji uzbuđuje i očarava svakim kilometrom na cesti, kao i na stazi. Baš kao i M4 CS.

Koncept pogonskog sklopa za novi BMW M3 CS objedinjuje šestocilindrični redni motor od 405 kW/550 KS s osmostupanjskim M Steptronic mjenjačem i M xDrive inteligentnim sustavom pogona na sve kotače. Oni se kombiniraju kako bi ostvarili vrijeme do 100 km/h za 3,4 sekunde i vrhunski vozački talent u kojem se može uživati sa svakog od njegova četiri sjedala. Novi BMW M3 CS proizvodit će se u ograničenoj seriji u tvornici BMW Group u Münchenu od ožujka 2023., a njegovo postupno lansiranje počinje istog mjeseca. SAD, Njemačka, UK i Japan najvažnije su prodajne regije za novi model posebne edicije.

Foto: BMW

Formula više snage/manje težine daje novom BMW M3 CS uvjerljive performanse i ekskluzivnu auru. Svoju snagu crpi iz posebno nadograđene verzije visokookretnog šestocilindričnog rednog motora s M TwinPower Turbo tehnologijom razvijenom za modele BMW M3 i BMW M4. Ovaj 3,0-litreni sklop također čini osnovu za motor koji je pokretao BMW M4 GT3 do naslova DTM touring automobila na prvom ispitu 2022. godine.

Pogonski moment koji oslobađa motor u novom BMW-u M3 CS prenosi se preko 8-brzinskog M Steptronic mjenjača. Njime se upravlja pomoću poluge mjenjača specifične za M na središnjoj konzoli ili ručicama za mjenjač od karbonskih vlakana na kolu upravljača. Vozač može koristiti gumb Drivelogic integriran u ručicu mjenjača kako bi promijenio karakteristike prijenosa prijenosa, uz izbor postavki usmjerenih na udobnost, sportskih i prilagođenih stazi.

Vuča i agilnost novog BMW M3 CS poboljšani su prisutnošću M xDrive pogona na sva četiri kotača, koji koristi elektronički kontroliranu spojku s više lamela u prijenosnom kućištu kako bi osigurao potpuno promjenjivu i super-glatku raspodjelu snage motora između prednjih i stražnjih kotača. Pristranost sustava prema stražnjim kotačima i način na koji se udružuje s aktivnim M diferencijalom na stražnjoj osovini – čiji je rad također potpuno varijabilan – doprinose prepoznatljivom M osjećaju pri ubrzavanju ili vožnji kroz zavoje.

Motor, prijenos i M xDrive udružuju snage kako bi proizveli nevjerojatna vremena ubrzanja. Za 11,1 sekundi postiže 200 km/h iz mirovanja. Ubrzanje u srednjem opsegu od 80 do 120 km/h prolazi za 2,6 sekundi (u 4. stupnju prijenosa) ili 3,3 sekunde (u 5. stupnju prijenosa). BMW M3 CS standardno dolazi s M Driver’s Packageom i ima elektronički ograničenu najveću brzinu od 302 km/h.

Tehnologija šasije u novom BMW M3 CS usklađena je precizno s karakteristikama performansi motora, cjelokupnim konceptom vozila i njegovom raspodjelom težine. Postavke specifične za model za DSC sustav i M Dynamic Mode također su namjerno prilagođene specifičnim zahtjevima brze kružne vožnje.

Na popisu standardne opreme za novi BMW M3 CS su kovani M kotači od lake legure u ekskluzivnom dizajnu V-krakova sa završnim slojem Gold Bronze. Ovi posebni M kotači od lake legure također se mogu naručiti u dodatnoj mat crnoj boji. Promjera 19 inča na prednjoj osovini i 20 inča na stražnjoj osovini, kotači su standardno opremljeni gumama koje su namjenski razvijene za posebno izdanje modela i mjere 275/35 ZR19 sprijeda i 285/30 ZR20 straga. Kao alternativa ovim gumama, koje su posebno dizajnirane za sportsku vožnju, kupci također imaju besplatnu opciju guma visokih performansi istih dimenzija.

Opsežne mjere laganog dizajna specifične za model igraju glavnu ulogu u oblikovanju performansi i ekskluzivnog karaktera novog BMW M3 CS. Korištenje komponenti izrađenih od plastike ojačane karbonskim vlaknima (CFRP) iznutra i izvana ovdje je od ključne važnosti. Osim krova od karbonskih vlakana, posebno izdanje modela također koristi ovaj lagani, visokotehnološki materijal za poklopac motora, prednji spliter, prednje usisnike zraka, poklopce vanjskih retrovizora, stražnji difuzor i stražnji spojler. Središnja konzola, poluge za mjenjač na upravljaču i unutarnje ukrasne trake također su izrađene od CFRP-a. Standardna M karbonska školjkasta sjedala također daju svoj doprinos smanjenju težine u kabini. Stražnji prigušivač od titana, u međuvremenu, smanjuje više od 4 kilograma težine ispušnog sustava ugrađenog na novi BMW M3 CS. Različite mjere laganog dizajna donose ukupnu uštedu težine od oko 20 kilograma u usporedbi s BMW M3 Competition Sedan s M xDrive.

Foto: BMW

Novi BMW M3 CS odmah najavljuje svoj oštriji karakter nizom individualnih dizajnerskih značajki. Frozen Solid White metalik završna boja dostupna za eksterijer ekskluzivna je za najnovije posebno izdanje modela BMW M GmbH. Napadne površine od ugljičnih vlakana za krov, dva udubljenja urezana u poklopac motora, prednji razdjelnik, prednji usisnici zraka, M poklopci vanjskih retrovizora, stražnji spojler i stražnja pregača u kombinaciji s crnim bočnim pragovima i M škrgama daju kontrast i pojačavaju dojam. Signalno zelena puna, Brooklyn siva metalik i safirno crna metalik dostupne su kao alternativne vanjske boje.

Prednja svjetla BMW Laserlight uključena u standardnu specifikaciju dodaju još jedan posebno upečatljiv izgled prednjem kraju novog BMW M3 CS. Svijetleći žutom bojom umjesto bijelom – i tijekom pozdravne sekvence kada je vozilo otključano i dok su uključena kratka ili duga svjetla – referiraju na uspješne GT trkaće automobile.

Unutar novog BMW M3 CS, kokpit sportskog automobila dizajniran s koncentriranim užitkom u vožnji i maksimalnim performansama na umu spojen je s naprednom digitalnom tehnologijom i ekskluzivnim elementima dizajna. Vozača i suvozača standardno dočekuju M karbonska školjkasta sjedala u dizajnu specifičnom za model. Potpuno električni i grijani, imaju integrirane naslone za glavu zajedno s osvijetljenom oznakom modela, što rezultira jedinstvenom mješavinom trkaćeg štiha i udobnosti na velikim udaljenostima.

Prve isporuke se očekuju već krajem ožujka…

Foto: BMW

 

 

 

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj