Kako se proslava 50. obljetnice nastavlja, BMW M nam donosi svoj prvi automobil visokih performansi s elektrificiranim pogonskim sustavom. Plug-in hibridni sustav koji surađuje s V8 motorom…
Novorazvijeni M HYBRID pogonski sustav, ekstravagantan dizajn i progresivni luksuzni ambijent unutar BMW XM spajaju se kako bi stvorili svježu interpretaciju koncepta Sports Activity Vehicle (SAV) za segment visokih performansi koji će demonstrirati M osjećaj novim skupinama kupaca i tržištima.
Vrhunac modelske ofenzive marke u godini obljetnice, BMW XM također je prvi BMW M original nakon BMW M1. Proizvodnja BMW XM započet će u tvornici BMW Group Spartanburg u SAD-u u prosincu 2022. prije nego što stigne do trgovaca diljem svijeta u proljeće 2023. Ključna prodajna tržišta bit će SAD, Kina i Bliski istok.
Pogonski sustav M HYBRID u BMW XM daje ukupnu snagu od 480 kW/653 KS (koja se stvara kombinacijom motora s unutarnjim izgaranjem do 360 kW/489 KS i električnog pogonskog sustava do 145 kW/197 KS) . Podržava ga novorazvijeni V8 motor s vrhunskom M TwinPower Turbo tehnologijom. Jedinica od 4,4 litre ima ispušni razvodnik s križnim nizovima i optimizirani proces odvajanja ulja.
Osmocilindričnom motoru u njegovoj zadaći pomaže elektromotor integriran u osmostupanjski M Steptronic mjenjač. Propulzivna snaga motora trenutno se aktivira kada se povučete, pružajući neoklevajući odgovor na svaki pokret papučice gasa. M HYBRID pogonski sustav proizvodi najveći ukupni okretni moment od 800 Nm u kombinaciji s električnim motorom koji razvija do 280 Nm. Faza prethodnog zupčanika povećava efektivni najveći okretni moment elektromotora na 450 Nm na ulazu prijenosa.
Inteligentno upravljana sinergija između motora i elektro-motora pruža dobro razlučeno iskustvo performansi dostojno M oznake u svim situacijama u vožnji. Definiran je golemim povećanjem snage koje počinje trenutačno i održava se kroz cijeli raspon okretaja. BMW XM ubrzava od 0 do 100 km/h za 4,3 sekunde, popraćen energijom nabijenom zvučnom podlogom. To potječe iz njegovog sportskog ispušnog sustava koji sadrži elektronički kontrolirane, kontinuirano podesive zaklopke i šesterokutne dvostruke ispušne cijevi postavljene jedna iznad druge po prvi put na jednom BMW M modelu.
Tipka M Hybrid na središnjoj konzoli koristi se za odabir jednog od tri načina rada, uključujući ELEKTRIČNU postavku za krstarenje s nultom lokalnom emisijom pri brzinama do 140 km/h i na maksimalnoj udaljenosti od 82 – 88 km u WLTP ciklusu. To je zahvaljujući litij-ionskoj visokonaponskoj bateriji ugrađenoj u podvozje automobila i 25,7 kWh korisne energije koju pruža. Kombinirana jedinica za punjenje u BMW XM omogućuje AC punjenje do 7,4 kW.
Foto: BMW