novi sustav Automated Shift Assistant (ASA)

BMW za motore priprema automatiziranu spojku

Foto: BMW

Potpuno automatizirani rad spojke s ručnim ili automatskim mijenjanjem brzina za još više užitka u vožnji.

S novim Automated Shift Assistant (ASA), BMW Motorrad predstavlja inovativno tehničko rješenje koje vožnju čini jednostavnijom i udobnijom. U skladu s motom “Pojednostavite svoju vožnju”, iskustvo vožnje dodatno je poboljšano automatizacijom spojke i mjenjača, bez žrtvovanja emocionalno važne dinamike mijenjanja brzina.

Automatizirani pomoćnik pri mijenjanju stupnjeva prijenosa ima funkcionalni dizajn u kojem dva elektromehanička pokretača automatiziraju spojku i promjenu stupnja prijenosa šesterobrzinskog mjenjača, što je glavna razlika u odnosu na konvencionalnog pomoćnika pri mijenjanju stupnjeva prijenosa. Nema potrebe za ručnom polugom za ručno upravljanje kvačilom. Pokretanje, zaustavljanje i manevriranje olakšani su s automatiziranim pomoćnikom za promjenu stupnja prijenosa.

Foto: BMW

Vožnja s automatiziranim pomoćnikom za mijenjanje stupnjeva prijenosa također postaje ugodnija zahvaljujući brzim sekvencama mijenjanja stupnjeva prijenosa prilagođenim broju okretaja i opterećenju i rezultirajućim preciznim promjenama stupnjeva prijenosa. Opterećenje vozača je smanjeno, što vožnju čini još ugodnijom. Uz to, automatizirani pomoćnik pri mijenjanju stupnjeva prijenosa stvara još izravniju vezu sa snažnim boxer motorom, budući da precizno aktiviranje spojke čini još lakšim upravljanje iskustvom vožnje putem ručke za gas i ručice mjenjača.

U ‘M’ modu mjenjača, promjene stupnjeva prijenosa i dalje se mogu vršiti nožnom komandom, dopuštajući vozaču da odluči kada će promijenit brzinu.

U načinu rada ‘D’ shift, Automatic Shift Assistant stvarno dolazi do izražaja. Točke prijenosa automatski odabire upravljačka jedinica motora. U oba načina rada “M” i “D”, vozač ima koristi od savršeno izvedenih promjena stupnjeva prijenosa s glatkim prekidom vuče. Rezultat je učinkovito ubrzanje motocikla i povećana stabilnost u vožnji.

Prilikom prebacivanja u viši stupanj prijenosa, primjerice, trzaj povezan s klasičnim ručnim mjenjačem s ručnom spojkom uvelike je eliminiran, kao i rizik od kontakta kacige između vozača i suvozača. Bavarci snažno grabe i na dva kotača…

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo