Jedan od američki ponosa autoindustrije dobiva novu varijantu pomognutu strujom…
Točno 70 godina nakon što je Corvette debitirala na Motorami u New Yorku, Chevrolet se vratio kako bi predstavio prvu elektrificiranu Corvette s pogonom na sve kotače i snažnim 6,2L LT2 Small Block V8 – E-Ray.
“1953., entuzijastična reakcija na koncept Chevrolet Corvette započela je sedam desetljeća strasti, performansi i američke genijalnosti,” rekao je Mark Reuss, predsjednik General Motorsa. “E-Ray, kao prva elektrificirana Corvette s pogonom na sva četiri kotača, ide korak dalje i proširuje obećanje onoga što Corvette može pružiti.”
Razvijen da vlasnici Corvette mogu stići bilo gdje, bez obzira na godišnje doba, novi E-Ray — dostupan u modelima coupe s krovom koji se može skinuti i kabriolet s tvrdim krovom — koristi elektrifikaciju kako bi poboljšao iskustvo vožnje uz intenzivne performanse po ravanom, povjerenje u svim vremenskim uvjetima i sigurne mogućnosti dugih putovanja.
E-Ray je također jedini sportski automobil koji uparuje dva odvojena pogonska sustava za pružanje atmosferske V8 snage s elektrificiranim odzivom koji pokreće eAWD, što ga čini jedinstvenim.
“Corvette je aureola za Chevrolet od 1953. godine,” rekao je Scott Bell, potpredsjednik Chevroleta. “E-Ray je mješavina samopouzdanja, luksuznih performansi, sofisticiranosti i stila daje novi razlog da više ljudi iskusi Corvette.”
E-Ray je najbrža serijska Corvette u povijesti, bilježi vrijeme do 100 km za malo više od 2,5 sekunde prije nego što preleti četvrtinu milje za 10,5 sekundi.
Skoro trenutačni osjećaj snage niskog okretnog momenta srž je doživljaja vožnje Corvette, a E-Ray ga ima u izobilju. Snaga dolazi iz 6.2L LT2 Small Block V8, koji razvija 495 KS na stražnju osovinu. Nadopunjen je električnim motorom koji kanalizira dodatnih 160 konjskih snaga i kroz prednje kotače putem baterije od 1,9 kWh koja se nalazi između sjedala. Ukupno, E-Ray proizvodi kombiniranih 655 KS iz elektromotora i Small Block V8 sklopa.
Corvette E-Ray iz kreće u prodaju već tijekom veljače, s cijenom od 104.2954 USD za 1LZ coupe i 111.2954 USD za 1LZ kabriolet, a proizvodnja će se odvijati u GM-ovom pogonu Bowling Green Assembly u Kentuckyju.
Foto: Chevrolet