Svake godine od 2004. žiri sastavljen od profesionalaca iz područja oglašavanja i komunikacija u Ženevi bira proizvođača automobila koji je najbolje uredio svoj izložbeni prostor ispunjavajući najviše postavljene kriterije
Citroën je ove godine osvojio nagradu „16e Creativity Award“ za svoj štand – La Maison Citroën (Kuća Citroën) na Salonu automobila u Ženevi. Žiri je posebno zaveden isticanjem povijesti marke, ali također i svoje budućnosti, stavljajući naglasak na prijateljstvo i kvalitetu dobrodošlice.’La Maison Citroën’ je spektakularan štand, prostor otkrivanja koji povezuje dizajn s toplom, dinamičnom i digitalnom udobnošću. Životni prostor jedinstvene arhitekture animiran je nekoliko puta dnevno izvedbom ‘The Place to C’ i pretvoren u igralište za Ami One Concept koji kruži na štandu. Štand uranja posjetitelje u svijet marke Citroën danas s ‘La Maison Citroën’ i sutra s ‘Le Comptoir Ami One’, prostorom koji predlaže jedinstveno digitalno iskustvo za posjetitelje.
Citroën osvojio laskavu titulu najboljeg izložbenog prostora u Ženevi
![](https://autoportal.hr/wp-content/uploads/2019/11/image_101443.jpg)
Preporučeni sadržaj
Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!
![OsigurajMe-logo OsigurajMe-logo](https://autoportal.hr/wp-content/uploads/elementor/thumbs/OsigurajMe-logo-qktu28z1cvvcvnb9x8r9rylgb1xbbusqfi78hj4nx4.png)