PO UZORU NA POVIJESNE KONTURE

Citroën je danas predstavio novi logo marke

Citroën je danas otkrio potpuno osvježeni korporativni identitet i logotip, signalizirajući hrabru, uzbudljivu i dinamičnu novu eru za 103 godine staru marku koja je u tijeku jer ubrzava svoju misiju da električnu mobilnost učini dostupnom svima i proširuje svoj temeljni DNK za pristupačnost, odvažnost i dobrobit kupaca.

Novi izgled reinterpretira originalni logotip koji je prvi usvojio osnivač André Citroën, inspiriran uspjehom svoje prve tvrtke za obradu metala koja je proizvodila sustave zupčanika u obliku ševrona. Poznata i tehnička referenca “deux chevrons” ostala je u srcu Citroënovog identiteta od tada.

Elegantni novi amblem označava tranziciju i evoluciju marke, a debitirat će krajem rujna na značajnom konceptualnom vozilu obitelji Citroën. Njegove verzije će zatim postupno poboljšavati buduću proizvodnju Citroën i koncept vozila od sredine 2023. nadalje. Istaknuti, poboljšani okomiti oval uvest će novi smjer u dizajnerskom jeziku u kojem će vizualno istaknuta oznaka postati odmah prepoznatljiv element potpisa svih Citroën modela.

Nadopuna novom logotipu je svježi korporativni program identiteta marke i izgled novog potpisa marke, koji obećava “Ništa nas ne pokreće kao Citroën”.

Izvršni direktor Citroëna Vincent Cobée ovom prilikom je rekao: “Dok krećemo u vjerojatno najuzbudljivije poglavlje u našoj slavnoj 103-godišnjoj povijesti, pravo je vrijeme da Citroën usvoji moderan i suvremen novi izgled. Naš novi identitet elegantan je simbol napretka dok fizički premještamo naše klijente u odvažnim, naprednim vozilima koja izazivaju tradicionalna industrijska pravila, a emocionalno osiguravajući da njihovo cjelokupno iskustvo – posebice prelazak na električni pogon – bude pristupačnije i udobnije. Naše naslijeđe inspiriranja potrošača odvažnim i revolucionarnim vozilima potiče nas da usvojimo drugačiji, topliji pristup budućoj obiteljskoj mobilnosti i čvrsto vjerujemo da će se kupci iz prošlosti, sadašnjosti i budućnosti složiti da nas ništa ne pokreće kao Citroën.”

Foto: Citroën

Autor