najbolja u kategoriji 30 automobilskih marki

Dacia nastavlja s povećanjem prodaje i rasta udjela u Europi, Sandero najtraženiji!

Foto: Nikola Jurković

Dacia je u prvom tromjesečju 2023. prodala 171.789 vozila i zabilježila impresivan rast od 34,3 %. Udjel marke na europskom tržištu osobnih automobila porastao je za 0,8 postotnih bodova na 4,6 % – najviše u kategoriji 30 najboljih automobilskih marki!

Dacia, automobilska marka s najboljim omjerom cijene i kvalitete, u prvom je tromjesečju 2023. zabilježila osjetan rast prodaje, rekordne tržišne udjele i značajan rast. Dacia je na svojim tržištima prodala 171.789 vozila (osobna vozila + LGV-ovi), što je za 34,3 % više u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Zahvaljujući uspješnoj implementaciji novog vizualnog identiteta, Dacia udjel na europskom tržištu osobnih vozila porastao je za značajnih 0,8 postotnih bodova na 4,6 % – najviše u kategoriji 30 najboljih automobilskih marki!

I u Hrvatskoj je marka Dacia ostvarila izvrsne rezultate, zauzevši 6. mjesto na ukupnom tržištu osobnih i gospodarskih vozila gdje je udio od 6,49 % povećala za 1,19 postotni poen u odnosu na isto razdoblje prošle godine (5,30 %). Na tržištu privatnih kupaca Dacia je u prvom tromjesečju zauzela treće mjesto s udjelom od 10,39 % što je povećanje od čak 2,24 postotna poena u odnosu na 2022.!

Takvim rezultatima najviše doprinosi Duster koji s 410 prodanih primjeraka zauzima drugo mjesto među svim prodanim osobnim vozilima u Hrvatskoj, a ujedno je i vodeći model u segmentu SUV modela C segmenta. Drugi najvažniji pokretač rasta je Sandero koji je s 370 prodanih primjeraka treći na segmentu gradskih automobila, a prvi među privatnim kupcima gradskih automobila! I treći nositelj rasta je Spring koji je u prva 3 mjeseca vodeći na segmentu električnih vozila u Hrvatskoj s prodanim 101 primjerkom i 18,2 % udjela na segmentu.

Gledano kroz brojke, svi modeli su pridonijeli uspjehu.

Registrirano je 68.318 vozila Sandero, što je za 26,1 % više u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Sandero je i dalje najprodavaniji automobil na europskom tržištu privatnih kupaca.

Prodan u 57.660 primjeraka, Duster je zabilježio rast od 23,9 % u odnosu na prvo tromjesečje 2022. te tako učvrstio vodeći položaj na tržištu SUV-ova u Europi.

Da je Jogger popularniji no ikad, potvrđuje 23.330 primjeraka prodanih u prvom tromjesečju. Taj je model od predstavljanja prodan u više od 80.000 primjeraka.

Dacia Spring i dalje snažno konkurira na europskom tržištu privatnih kupaca, a u prvom je tromjesečju prodana u čak 14.494 primjeraka.

DINAMIČAN POČETAK GODINE ZA DACIJU

Marka je u prvom tromjesečju nastavila rasti kroz širenje ponude elektrificiranih vozila. To uključuje Jogger HYBRID 140, prvi hibridni automobil marke i najpristupačniji hibridni obiteljski automobil na tržištu te novi motor ELECTRIC 65 (65 KS / 48 kW) za Spring. Nedavno predstavljeni motor ELECTRIC 65 kombiniran je s novim jedinstvenim mjenjačem koji povećava okretni moment koji se prenosi kotačima. Osim toga sjajno ubrzava i učinkovito prikuplja energiju te pruža pravi užitak u vožnji zahvaljujući većoj okretnosti.

Javnost je u Springu prepoznala pristupačno rješenje električne mobilnosti, što potvrđuju i brojke: od predstavljanja je naručeno gotovo 110.000 komada!

Od 1. travnja, u Hrvatskoj su dostupna i četiri ključna modela marke s razinom opreme Extreme koja se mogu pohvaliti jedinstvenim pustolovnim izgledom i novim značajkama.

„S rastom prodaje koji na strateškim tržištima premašuje 30 %, Dacia nastavlja ispisivati priču o uspjehu. Nedavno smo predstavili novi vizualni identitet svojih modela i mreže, proširili ponudu elektrificiranih vozila i uveli popularnu razinu opreme Extreme. Čvrsto vjerujemo u svoju ponudu, zbog čega danas rastemo snažnije no ikad.”
Xavier Martinet, direktor odjela za marketing, prodaju i operacije, Dacia

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj