Packard Touring Car opremljen dizelskim motorom Cummins prešao je 1287 km od Indianapolisa do New Yorka i potrošio 113 litara goriva
Kako bi promovirao dizelski motor, vlasnik Cummins Engine Company Clessie Cummins ugradio je dizelski motor u rabljeni Packard Touring Car i krenuo na Nacionalni sajam automobila u prvom američkom automobilu s dizelskim pogonom u siječnju 1930. Putovanje od 800 milja Na putu od Indianapolisa do New Yorka, 800 milja, potrošio je 30 galona goriva, koje je koštalo 1,38 dolara i pokazalo da je dizel održiva alternativa motoru s unutarnjim izgaranjem.
Bio je to prvi od mnogih vozačkih pothvata na dizelski pogon koje je Cummins pokušao i time je njegova tvrtka postala dobavljač motora koji će dovesti do uspjeha u industriji kamionskog prijevoza. Proizvodnja dizelskih automobila započet će 1933. automobilom Citroën Rosalie, koja je imala opciju dizelskog motora. Mercedes-Benz 260D i Hanomag Rekord predstavljeni su nekoliko godina kasnije, 1936.
Dizelski automobili nisu stekli popularnost za putnička putovanja sve do njihovog razvoja u Europi 1960-ih. Godine 1931. Cummins je ugradio svoj dizel u trkaći automobil Cummins “Diesel Special”, postigavši 163 km/h u Daytoni i 138 km/h na utrci Indianapolis 500, gdje je Dave Evans postao prvi vozač koji je završio Indianapolis 500 bez ijednog zaustavljanja u boksu, završivši cijelu udaljenost u vodećem krugu i završivši 13., oslanjajući se na okretni moment i učinkovitost goriva kako bi prevladao težinu i malu vršnu snagu.
Godine 1935. Cummins je vozio Auburn s dizelskim motorom od New Yorka do San Francisca s gorivom u vrijednosti od 7,62 dolara.