Focus je osim vanjskog zatezanja bora, dobio i upečatljiv SYNC 4 sustav, zaslon kao iz Tesle…
Ford je u naletu. Nakon što je prvo stigla osvježena Fiesta, a jučer i nova generacija Tourneo Connecta, sad je red i na Focus.
Značajan “update” pogodio ga je u svakom aspektu. Na prvu, u oko odmah upada drugačija maska i LED svjetla. Možemo slobodno reći, kako ovo nisu obična svjetla, već ovdje pričamo o svjetlima koja brinu o drugim vozačima, putem kamere.
Već manje korekcije su zadesile stražnji dio. Ford nije dugo čekao, odmah je svoje ljubitelje nagradio i ST izvedbom, ali i avanturističkim Active Tourerom.
No, pored tih korekcija, sve padaju u vodu kada pogledate interijer Focusa. Najveća novost je veliki multimedijski zaslon, koji donosi budućnost uz pomoć Sync 4 sustava. Dimenzija od 13,2″ osjetljiv na dodir s podrškom za bežična ažuriranja, te se s lakoćom priključuje na Apple CarPlay i Android Auto bežičnu integraciju.
Pogonski dio ostaje manje više isti. Focus i dalje ne odbija male motore, tako da početak ponude čini 1,0-litreni trocilindrični turbopunjeni benzinac u izvedbi od 125 KS i 155 KS. Hvaljeni EcoBoost koristi 48-voltnu blago-hibridnu tehnologiju za smanjenje potrošnje goriva i emisija CO2. Uz to, EcoBoost je dostupan i bez elektromotora, te je u tom slučaju sposoban proizvesti 100 ili 125 KS, a dostupan je sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem.
Ljubitelji dizela, vjerujemo da ih još ima, čak i pored ovakvih ludih cijena derivata, na izbor imaju četverocilindrični 1,5-litreni EcoBlue od 95 KS ili 125 KS. Kruna ponude za sad je Focus ST, sa svojih 280 KS, odnosno 190 KS u dizelskom kutku.
Novi Focus se očekuje početkom 2022. u prodajnim salonima…
Foto: Ford