Ford Puma 1.0 EcoBoost MHEV sa sinergijskim spojem 3-cilindarskog turbobenzinca obujma 999 ccm i snage 125 KS te 48V blagohibridnog pogona pruža cocktail uvjerljivih performansi i niske potrošnje, pokazao je test portala de.motor1.com
Ford Puma 1.0 EcoBoost MHEV se pokreće kombiniranom motorizacijom, koja omogućava ubrzanje do 100 km/h za 9,8 sekundi i najveću brzinu od 191 km/h. Deklarirana je potrošnja (NEFZ) 4,3 l/100 km, s osnovnim gumama 215/50 R 18. Testni je model opremljen gumama Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 – 225/40 R19, za ‘broj većim’ od osnovnih, koje povećavaju potrošnju za oko 0,2 l/100 km
Test je napravljen 16. srpnja 2021., u Italiji od Rima do Forlija (360 km) i natrag te u gradskoj vožnji, pri promjenjivom vremenu i temperaturama od 23 do 29 Celzijev stupanj. Ukupno je prevaljeno 2850 km, prosječnom brzinom 77 km/h.
Riječ je o dionici koja je 65 posto brza cesta (Superstrada), s ograničenjem 90 i 110 km/h, 25 posto autocesta (Autostrada), s ograničenjem 130 km/h, pet posto državne ceste, s ograničenjem 90 km/h i pet posto gradska ceste.
Putno računalo pokazalo je potrošnju goriva od 4,9 l/100 km te po punjenju na benzinskoj crpki, ‘do čepa’, odnosno prvog klika pištolja za punjenje, na početku i kraju testa, također 4,9 l/100 km.
– gradska vožnja u Rimu: 8,4 l/100 km, doseg s punim spremnikom goriva (42 l) – 499 km
– mješovita vožnja gradom i okolicom: 5,8 l/100 km, doseg 722 km
– autocesta (Autostrada): 7,2 l/100 km, doseg 579 km
– štedljiva vožnja): 3,6 l/100 km, doseg 1163 km
– maksimalna potrošnja 22,2 l/100 km, doseg 189 km
S tim je rezultatima Ford Puma 1.0 EcoBoost MHEV u ‘zlatnoj sredini’ klase, po testu de.motor1.com. Više je trošila nego Volkswagen T-Cross 1.0 TSI/95 KS (4,30 l/100 km) i Renault Captur TCe 130 EDC (4,70 l/100 km), a manje nego Seat Arona 1.0 TSI/116 KS DSG (4,95 l/100 km) te Peugeot 2008 1.2 PureTech 155 PS EAT8 i Nissan Juke DIG-T 117 DCT 2WD (5,00 l/100/km)
Izvor: de.motor1.com