STIŽE TEK POČETKOM 2023.

Ford Ranger (2022.), nova generacija pick-up modela s naglaskom na sofisticiranost

Ford je danas obogatio svijet pick-upova otkrivanjem najpametnijeg, najsvestranijeg i najsposobnijeg Rangera ikad – isporučujući kupcima još poželjnijeg partnera u poslu na teškim terenima…

Koristeći dugogodišnju stručnost Forda za kamionete i duboko razumijevanje kupaca, tvrtka je surađivala s kupcima diljem svijeta kako bi stvorila vozilo i iskustvo vlasništva na koje se vlasnici Rangera sljedeće generacije mogu osloniti u svojim poslovima, obiteljskim životima i avanturama.

“S Rangerom već desetljećima imamo veliku proširenu obitelj”, rekao je Jim Farley, predsjednik i glavni izvršni direktor Ford Motor Company. “Ovaj je pick-up oduvijek bio pouzdan partner vlasnicima malih poduzeća, poljoprivrednicima, obiteljima, avanturistima, komercijalnim voznim parkovima i još mnogo toga na više od 180 tržišta diljem svijeta. A s novim Rangerom, ovo je naš trenutak za novi početak. Ne samo proizvod koji će naši kupci voljeti, već stalno iskustvo koje će nam pomoći da izgradimo jake i trajne odnose s njima. Ovo je kamionet srednje veličine koji će ljudi htjeti posjedovati i doživjeti.

Knjige narudžbi za sljedeću generaciju Rangera otvorit će se u Europi krajem 2022. za isporuku kupcima početkom 2023. Trenutni Ranger je vodeći u segmentu pick-up-a u Europi i nedavno je postavio novi prodajni rekord u rujnu od godine do danas od 45.539 jedinica, s tržištem udio od 39,9 posto.

“Ranger nastavlja napredovati u Europi s rekordnom prodajom”, dodao je Hans Schep, generalni direktor Gospodarskih vozila u Fordu Europe.

“Najpametniji, najsposobniji, najsvestraniji Ranger do sada će isporučiti još više snage i stila za koje znamo da kupci cijene.”

Unos kupaca bio je ključan za razvoj novog robusnog izgleda Rangera sljedeće generacije. Ford je proveo puno vremena s vlasnicima diljem svijeta, provodeći više od 5000 intervjua i desetke radionica za kupce kako bi razumjeli kako kupci koriste svoje pick-upove i što žele i očekuju u novom Rangeru.

Vizualno, Ranger sljedeće generacije je hrabar i samouvjeren, sa svrhovitom vanjštinom koja dijeli Fordov globalni DNK dizajna kamioneta. Dizajn ima definiranu novu rešetku i prepoznatljivu obradu prednjih svjetala s C-formom, dok suptilna linija ramena niz bočne strane uključuje smjelije lukove kotača koji Rangeru daju siguran stav. Po prvi put Ford Ranger nudi matrična LED prednja svjetla. Straga su stražnja svjetla dizajnirana u skladu s prepoznatljivom grafikom sprijeda. U unutrašnjosti se povećava kabina nalik automobilu, koristeći vrhunske materijale mekane na dodir i istaknuti središnji zaslon osjetljiv na dodir u portretnom stilu s Fordovim prepoznatljivim SYNC 4 sustavom za povezivanje i zabavu.

“Kupci su nam rekli da Ranger mora izgledati čvrsto i treba ulijevati povjerenje”, rekao je Max Tran, glavni dizajner za Ranger. “Bili su vrlo jasni u tome što bi Ranger trebao biti, i po načinu na koji izgleda i kako se osjećaju.”

Ispod nove karoserije nalazi se unaprijeđeno podvozje s 50 mm dužim međuosovinskim razmakom i 50 mm širim tragom od prethodnog Rangera. Hidroformirana prednja struktura stvara više prostora u motornom prostoru za novi V6 motor i pomaže Rangeru u budućnosti biti pogodan za druge pogonske tehnologije. Također otvara prednji dio pick-up-a kako bi se omogućio veći protok zraka do hladnjaka, što pomaže u održavanju niskih radnih temperatura prilikom vuče ili nošenja teških tereta.

Kupci su željeli izbor veće snage i okretnog momenta za vuču teških tereta i ekstremne terenske vožnje, pa je tim dodao Fordov dokazani 3,0-litreni V6 turbodizel i razvio ga za Ranger. To je jedna od tri opcije turbodizelskog motora dostupne pri lansiranju.

Ranger će također doći s izborom provjerenih Single-Turbo i Bi-Turbo 2,0-litrenih rednih četverocilindričnih dizelaša. Single-Turbo dolazi u dvije različite razine performansi i isporučuje snagu, okretni moment i ekonomičnost goriva, što je važno za vlasnike malih poduzeća ili flote gospodarskih vozila. Bi-Turbo motor je sofisticiranija varijanta performansi za kupce koji žele više snage, ali žele zadržati ekonomičnost goriva.

“Znamo da naši kupci guraju svoje Rangere do krajnosti, pa ih tako testiramo. Radimo sve više kako bismo bili sigurni da će Ranger učiniti sve što naši kupci žele, uvijek iznova”, rekao je Maharaj.

Kupci će imati izbor između dva sustava pogona na sva četiri kotača – elektronički sustav promjene prijenosa ili napredni novi sustav pogona na sva četiri kotača s punim radnim vremenom s umirujućim načinom postavljanja, dizajniranim za mogućnost kada i gdje je to kupcima potrebno.

Interijer? Posebna prića. Kupci su željeli fleksibilan, moderan kokpit koji će zadovoljiti i poslovne i obiteljske dužnosti. Dakle, Ranger mora služiti i kao radni prostor i kao utočište, pružajući pametne i povezane značajke s više udobnosti i mogućnosti pohrane nego ikada prije.

“Znamo da naši kupci traže pametan i funkcionalan unutarnji prostor koji se osjeća ugodno. Stoga smo ga počeli dizajnirati s visokom razinom dobro integrirane tehnologije, pametnim funkcionalnim pohranjivanjem i vizualnim naznakama kako bi se okruženje osjećalo ugodno i prostrano”, naglasili su čelni ljudi Forda.

Srce Rangerovog povezivog iskustva je veliki 10,1-inčni ili 12-inčni zaslon osjetljiv na dodir u središnjem dijelu. Nadopunjuje potpuno digitalnu ploču s instrumentima i opremljen je najnovijim Fordovim SYNC 4 sustavom, koji je spreman za kupce sa svojim glasovnim komunikacijskim, zabavnim i informacijskim sustavima. Osim toga, tu je i ugrađeni tvornički ugrađen FordPass Connect modem, 4 koji omogućuje povezivanje u pokretu kada je povezan s aplikacijom FordPass,  tako da kupci mogu ostati povezani sa svijetom. FordPass poboljšava iskustvo vlasništva sa značajkama kao što su daljinsko pokretanje, statusa vozila i funkcije daljinskog zaključavanja i otključavanja putem mobilnog uređaja.

Mnoge od tradicionalnih kontrola načina vožnje premještene su s instrumenta i središnje konzole na vlastiti namjenski zaslon na zaslonu SYNC. Jednim pritiskom na tipku vozači mogu prijeći na Rangerov namjenski zaslon za sve off-road i načine vožnje gdje mogu pratiti pogonsku liniju, kut upravljanja, kutove nagiba i nagiba vozila i druge kontrole.

Zaslon je također povezan s kamerom od 360 stupnjeva kako bi parkiranje bilo lakšim u skučenim gradskim prostorima ili kao pomoć pri prolasku po posebno teškim terenima dok istražujete. Osim toga, kupci mogu kontrolirati Rangerov novi sustav vanjske zonske rasvjete putem zaslona osjetljivog na dodir ili aplikacije FordPass.

Dizajnerski tim također je stvorio pametno skladište i korisne značajke za vlasnike. Ne postoje samo mjesta za pohranu vašeg telefona ili bežično punjenje (ako je kompatibilno), već postoji i veliki spremnik na središnjoj konzoli za odlaganje stvari. Osim toga, džepovi na vratima dizajnirani su tako da mogu još više stvari pohraniti, široka instrumentna ploča skriva gornji pretinac za rukavice, a ispod i iza stražnjih sjedala nalaze se pretinci za odlaganje stvari.

Sve u svemu, Ford hrabro korača u pick-up segment. Još kad se pojavi nova izvedba – Raptora…

Foto: Ford

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin