Najprodavaniji SUV na tržištu starta, kao turbobenzinac s prednjim pogonom 1.5 VTEC Turbo 2WD Comfort sa 173 KS, za 229.990 kn. Nije malo, ali ni puno za odlikaša klase…
Na zanimljivoj prezentaciji u konjičkom klub-ranču u Zaprešiću predstavljena je Honda CR-V pete generacije. Model prethodne generacije testirali smo u osnovnoj dizelskoj verziji sa 120 KS, potom i u snažnijoj bi-turbo sa 160 KS, pogonom 4×4 i automatskim mjenjačem s devet stupnjeva.
Novi je model najprodavanijeg SUV-a na svijetu napravljen na novoj platformi, s povišenim udjelom čelika visoke čvrstoće, a premda je dužinu povećao neznatno, s 4557 na 4600 mm, a međuosni razmak s 2620 na 2663 mm, znatno je povećana širina, s 1820 na 1932 mm.
Novost je što je sama u ponudi i verzija sa sedam sjedala, uz tradicionalno Hondino najbolje preklapanje sjedala. U ponudi je, zasad samo turbobenzinska verzija 1.5 sa 173 KS pri 5600/min i najvećim okretnim momentom od 220 Nm pri 1900 – 5000/min te sa 193 KS pri 5600/min i najvećim okretnim momentom od 243 Nm pri 2000 – 5000 Nm.
Prva je verzija dostupna s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem, s prednjim pogonom i 4×4, a snažnija samo s kontinuiranim automatskim prijenosom CVT i pogonom 4×4. Naknadno će stići hibridna verzija, koja se temelji na atmosferskom benzincu 2.0 i-VTEC sa 145 KS i elektromotorom.
Za nas je najzanimljiviji osnovni turbobenzinac s prednjim pogonom 1.5 VTEC Turbo 2WD Comfort sa 173 KS za 229.990 kn, koji do 100 km/h ubrzava za 9,3 s, postiže 211 km/h, a deklarirano prosječno troši samo 6,3 litre.
Realno je to sedam do osam, što je super za takav auto. Sve verzije i cijene su u galeriji.