Renzo Rivolta imetak je stekao proizvodnjom hladnjaka, a potom je počeo proizvoditi motocikle, skutere i automobile marke Iso…
Tvrtka Iso osnovana je 1939. u Genovi, kao Isothermos te je prije II. svjetskog rata proizvodila hladnjake. Tvrtka je osnovana u Genovi 1939. godine. Nakon ratnih razaranja 1942. je Renzo Rivolta, inženjer i nasljednik tvrtke, nakon što je otkupio od utemeljitelja, prenio u grad Bresso.
U automobilski je biznis krenuo 1953. te je preimenovao u Iso Autoveicoli S.p.A. Ubrzo je predstavljen predstavljen jajoliki automobilčić Isetta, koja će pod BMW-ov licencom, kao BMW Isetta, doživjeti veliki uspjeh te se smatra najuspješnijim mikroautomobilom u povijesti.
Sredinom 1962. ulaze na tržište skupih sportskih i GT automobila pod brendom Iso Rivolta. Slavni modeli Grifo, Fidia i Lele kombiniraju prestiž i talijanski dizajn sa snažnim, jeftinim i pouzdanim američkim V8 motorima. Renzo Rivolta umro je 1966. godine, a njegov sin Piero preuzeo je mjesto direktora.
Produkcija nikada nije narasla dovoljno, te ne uspijevaju preživjeti naftnu krizu. Iso, talijanska tvornica prestižnih automobila, zatvorena je 31. prosinca 1974.