Pompozne najave

Kia će se kroz nekoliko godina drastično promijeniti

Kia i njena krovna grupacija Hyundai Motor Group (HMG) u zadnjim su godinama doživjeli mnogo promjena…
Otkako je Chung Euisun postao potpredsjednik grupacije HMG, koja ima pod svojim okriljem sestrinske marke Kia i Hyundai te dobavljača dijelova za prvu ugradnju i originalne rezervne dijelove – Mobis, Kia je doživjela brojne promjene. Gospodin Chung, koji je bio na čelu Kije od 2005. do 2009. godine, kada je preuzeo trenutni položaj potpredsjednika grupacije, na nedavnom susretu sa zaposlenicima izrazio je zabrinutost automobilske industrije zbog prevelikih proizvodnih kapaciteta. Naime, širom svijeta godišnji proizvodni kapaciteti ove dosta konzervativne industrijske grane premašuju prodaju za čak 25 milijuna vozila, što po njegovom mišljenju znači da će mnogi propasti na putu buduće mobilnosti. „Pritom se uopće ne radi o proizvodnji lijepih vozila”, smatra Chung i dodaje: „Stoga je za nas bitno da strankama pored vozila ponudimo inovativne usluge i rješenja.”
Chung, koji je kao jedinac i jedini nasljednik većinskog vlasnika i direktora Chung Mong-koo-a i unuk osnivača konglomerata HMG Chung Ju-yunga, rekao je i da će automobili predstavljati oko 50 posto portfelja grupacije, privatna zračna vozila oko 30 posto, a preostalih 20 posto predstavljat će robotika. To znači da grupacija u skoroj budućnosti više neće biti proizvođač automobila nego ponuđač usluga mobilnosti (Mobility Service Provider). Stoga po njegovom mišljenju grupaciji treba još više drastičnih promjena koje će se morati odražavati kroz bolje rezultate. „Smatram da je učinkovitost najvažniji čimbenik rada”, rekao je Chung i dodao: „Grupacija mora stvarati profit uz ispunjavanje brojnih obveza. Zato moramo biti pri svojem radu učinkoviti i okretni.”
Vodeći ljudi HMG-a između ostalog su pojednostavili različite izvještaje koji su postali i aktualniji. Gospodin Chung o tome je rekao: „Mrzim kompleksne postupke izvještavanja i ne želim kompleksna objašnjenja koja su ukrašena bespotrebnim PowerPoint prezentacijama” i dodao kako želi da njihovi zaposlenici nastave s jednostavnim načinom pružanja informacija.
Chung je na opuštenom druženju sa zaposlenicima rekao i: „Grupacije je doživljavala promjene sve od samog osnivanja, ali smatram da su se iste u posljednjih 10 godina usporile. Trendovi na globalnim tržištima brzo se mijenjaju, dok smo mi kod mijenjanja samih sebe spori. Stoga moramo provesti drastične promjene koje moraju biti usmjerene ka postizanju boljih rezultata.” Samo vrijeme može pokazati u kojoj će se mjeri ovaj proizvođač promijeniti, a ukoliko gledamo samo uspješne modele koje “izbacuju”, promjene su itekako vidljive!

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo