Kia EV6, SUV dimenzija 468 x 188 x 155 cm, s električnim pogonom snage od 170 do 325 KS, stražnjim i 4×4 pogonom i napajanjem litij-ionskom baterijom kapaciteta 58 ili 77,4 kW, do stotke ubrzava za 5,2 s odnosno 6,2 s i ima doseg do 528 km…
Kia ozbiljno stremi prema samom vrhu automobilske ponude. To je pokazao novi model u najzanimljivijem SUV/crossover segmentu, koji je već upoznali u Španjolskoj, a koji je upravo u Njemačkoj, dakle na najzahtjevnijem automobilskom tržištu, osvojio titulu premium automobil 2022. godine. Kako sve izgleda u praksi, na hrvatskom asfaltu?
Nakon međunarodne, danas je održana hrvatska premijera, u okviru resorta Konjički klub Trajbar Team u Zaprešiću. Kia EV6 je pokazala da se Korejci ne šale kad su otvoreno istakli namjeru da dođu u prvu ligu premium proizvođača. Kia EV6 nudi dizajnerski iskorak. Izgleda “wow”, napravljen je hi-tech i kvalitetnom usto i funkcionalno. Uvodi novu elektrificiranu platformu E-GMP, s litij-ionskim baterijama u podnici i međuosnim razmakom od 290 cm.
Raskošni gabariti, kojima je između SUV modela Kia Sportage i Kia Sorento, u naprednoj izvedbi i električnoj izvedbi nove generacije, pruža zanimljiv spoj funkcionalnosti, komfora, performansi i dosega. Osnovni model ima samo stražnji pogon i 170 KS, a u okviru prezentacije vozili smo model Kia EV6 GT-line, s jednim elektromotorom sprijeda, za prednje kotače i drugi za stražnje (dakle 4×4). Ukupnih 325 KS omogućava sprint do stotke za 5,2 s…
Dinamičnost smo upoznali na zavojitim cestama u okolici Zaprešića, a sve je pokazivalo da Kia EV6 može lako doseći limit od 185 km/h. Razina infotaintmenta je najviša u klasi, izvedba je za pt, a u vožnji je oduševila spontanost u vožnji i dobar balans, koji pruža stabilnost i okretnost kao s klasičnim modelima. Nisko težište, zbog baterija u podnici, naglašava visok dojam u vožnji. Premda još nismo stigli ispitati, doseg do 528 km (WLTP) je realno odmjeren…
U gradskoj vožnji, uz učinkovito regenerativno kočenje i niže brzine, moguće je doseg i veći od 700 kilometara. Po tome Kia EV6 može biti uzor konkurenciji. A najsportskija izvedba GT do stotke ubrzava za samo 3,5 s. Velike šanse za uspjeh na tržištu pojačava cijena, koja starta za 410.000 kn, a domaći zastupnik KMAG nudi popust za prve uplate u razini budućih poticaja, dakle 70.000 do 80.000 kn. Zbog toga je ovo jak korejski adut, koji puca iznad glava onih koji su se zagrijali za Volkswagen ID.4. Kia EV6 nudi, ipak, više…