KIA Stinger GTS, za ljubitelje ekstrema i elegancije u jednom

Korejski GT model u obiteljskom funkcionalnom ‘pakiranju’ dobiva jednu posebnu ediciju, detalji su sada dobili još više na značenju…
Od svojeg predstavljanja prije dvije godine Kia Stinger brzo je postao miljenik masa, zbog čega je Kia nedavno na salonu automobila u New Yorku predstavila najpotentniju sportsku limuzinu do sada. Posebna serija Stinger GTS, ograničena na samo 800 primjeraka, s novim dinamičnim pogonom na 4 kotača (D-AWD) stiže na ceste i strankama će nuditi još sportskiju vožnju. Sportski inspiriranim stilskim elementima, koji između ostalog uključuju dijelove od karbonskih vlakana i novu atraktivnu boju za privlačenje još više pogleda, ograničena serija GTS namijenjena je automobilskim zanesenjacima koji će stajati u redu za vožnju.Popunjavanje praznine – novorazvijeni dinamični D-AWD pogonU vrlo kratkom periodu otkako se Stinger na tržištu afirmirao kao pravi igrač u razredu sportskih limuzina zbog svojih izuzetnih performansi može posramiti njemačke konkurente. Pritom je na novo definirao marku Kia i njenu percepciju kod stranaka. Međutim Albert Biermann, voditelj istraživanja i razvoja (do dolaska u Kiju voditelj M odjela u BMW-u), uz brojne pohvale i nagrade koje je Stinger osvojio, težio je nečemu višem. Rezultat je nova varijanta Stingerovog pogona na 4 kotača kojeg su začinili pravim genetskim kodom stražnjeg pogona. Radi se o D-AWD sustavu kojeg su razvili kako bi popunili prazninu u ponašanju između Stingera GT s pogonom na 4 kotača (AWD) i stražnjim pogonom (RWD).Evo glavnih novosti koji se kriju iza GTS oznaka:- Mehanička blokada diferencijala dodana je D-AWD sustavu koji je namijenjen unaprjeđenju trakcije i boljoj distribuciji snage između stražnjih kotača kada sustav prepoznaje gubitak trakcije- Izbor načina vožnje (Drive Mode Select) povećava dinamiku stražnjeg pogona- Način Comfort šalje 60 posto snage na stražnje kotače za veći osjećaj stabilnosti- Način Sport šalje 80 posto snage na stražnje kotače za sportskiju vožnju- Način Drift šalje 100 posto snage na stražnje kotače i održava u istoj brzini bez mijenjanja u višu brzinu- Nova logika nadzora- Nadzor proklizavanja i prepoznavanje suprotnog upravljanjaStinger GTS, koji je raspoloživ u izvedbama D-AWD ili RWD i dalje dolazi uz 3,3-litreni V6 twin turbo snage 365 KS. Najveći okretni moment: 510 Nm/min, uz pomoć 8-stupanjskog automatskog mjenjača.Obogaćena Stingerova ponuda GTS obuhvaća pored navedenog brojne modifikacije vanjštine i unutrašnjosti, te daje do znanja da nije obični Stinger i da je skrojen za trkališta ili oštre zavoje.Modifikacije vanjštine ponajviše su vidljive po ekskluzivnoj premium narančastoj boji „Federation”. Tu si i elementi od karbonskih vlakana koji naglašavaju karakterističan „tigrov nos“ na maski, bočna ogledala i bočni zračni otvori. Odmah će biti vidljiv i GTS amblem na stražnjem kraju, umjesto logotipa Kije na prtljažnim vratimaU unutrašnjosti Stinger GTS nudi još više premium materijala. Upravljački obruč i središnja konzola obloženi mikrovlaknima (alkantara). Dok su obloge stropa obložene premium umjetnom kožom.Lijep, ali još uvijek cjenovno relativno pristupačan fastback. Vrijednost će biti glavni stub varijante Stinger GTS, jer je automobil opremljen brojnim tehnologijama s područja udobnosti i sustavima asistencije vozaču. Ograničena serija GTS sportske limuzine nudi i panoramski krov, za ljubitelje glazbe tu je premium ozvučenje Harman/Kardon6 snage od 720 vati s tehnologijama QuantumLogic7 i Clari-Fi za jačanje signala, te bežično punjenje pametnih telefonaProdaja Stingera GTS kreće ovih dana, ali zasad samo u SAD-u.


Komentari

loading...