GranTurismo duh bez krova, sve to spaja Maserati MC20 Cielo. Dakle, Trozubac garantira performanse i udobnost na najbolji mogući način…
Novi MC20 Cielo vozi u pratnji novog V6 Nettuno motora koji je debitirao u MC20 2020. Upravo predstavljeni MC20 Cielo nudi savršenu mješavinu sportskog duha i luksuza zahvaljujući jedinstvenoj mogućnosti za ovaj segment – inovativnom staklenom krovu na uvlačenje.
Ovaj stakleni krov je “prvi takve vrste” i najbolji u klasi u smislu toplinske izolacije, brzine otvaranja i zatvaranja (samo 12 sekundi).
Novi model opremljen je najsuvremenijim elektrokromnim (pametnim staklom) prozorom koji se može odmah transformirati iz prozirnog u neproziran pritiskom na gumb na središnjem zaslonu (do 50 km/h), zahvaljujući Polymer-Dispersed Liquid Crystal (PDLC) tehnologiji.
Kao takav, MC20 Cielo pruža višestruko iskustvo vožnje: sveobuhvatno sa zatvorenim i neprozirnim krovom; jedinstveni “osjećaj neba” kada je krov proziran; holistički s vrhom prema dolje.
Kada se coupé transformira u kabriolet, povećanje težine obično je veliki izazov. Maserati je uspio to ograničiti i zadržati urođeni sportski DNK MC20.
MC20 Cielo je teži samo 65 kg više od coupéa, što je omogućeno pedantnim, preciznim radom u fazama dizajna automobila. Ograničavajući povećanje mase na oko 60 kg,
Maserati zadržava dinamične performanse i užitak u vožnji coupé verzije u MC20 Cielu.
Šasija od karbonskih vlakana također jamči beskompromisnu torzijsku krutost, nudeći kombinaciju izvanredne upravljivosti na cesti i na stazi.
Novi model također dodaje širok raspon aktivnih sigurnosnih sustava, za razliku od bilo kojeg drugog modela u ovom segmentu. Uz senzore za parkiranje, stražnju kameru i nadzor mrtvog kuta koji su uključeni u MC20 od MY22, novi spyder uvodi autonomnu kočnicu u nuždi, informacije o prometnim znakovima i sustav Surround View 360°, kako bi pomogao pri manevrima parkiranja koristeći četiri dodatna kamere.
Novi spyder će proširiti ponudu MC20 i uvesti Maserati u segment kabrioletskih sportskih automobila. Marka namjerava proširiti svoju ponudu na segment kabrioleta, koji predstavlja 35% globalnog tržišta super sportskih automobila.
Tajna performansi koje stoje iza MC20 su čisti minimalizam i profinjena aerodinamika, temeljito ispitana u aerotunelu. I u novom modelu sve ostaje funkcionalno, ali ‘wow’ faktor nije izgubljen: vrata u obliku leptira otvaraju se kao coup de théâtre, poput krila koja se otvaraju prema gore prema neizmjernosti nebesa. Dizajnirani su kako bi vozaču i putnicima olakšali ulazak i izlazak unatoč niskom položaju sjedenja.
Za vrhunac iskustva vožnje, beskompromisne performanse brine Nettuno motora, srce MC20 Cielo, patentirani V6 twin-turbo benzinski motor s tehnologijom proizašlom iz Formule 1 i sposobnošću da oslobodi izvanrednu snagu od 630 KS u 3000 ccm obujma.
MC20 Cielo očekujemo krajem ljeta na prometnicama…
Foto: Maserati