PREMIJERA

Mazda EZ-6 (2024.), premijerno na Auto China 2024, elektrificirana nasljednica ‘šetice’!?

Foto: Mazda

Auto China show donosi niz velikih noviteta, koji bi iz temelja mogli okrenuti put auto industrije. Mazda ima svoje adute…

Mazda EZ-6, predstavljena danas, prva je u nizu novih elektrificiranih vozila koje je razvila i proizvela Changan Mazda u suradnji s Mazdom i Chongqing Changan Automobile Co., Ltd. (Changan Automobile), te će biti lansirana u Kini krajem 2024. Osim EZ-6, konceptni model Mazda Arata, predstavljen u isto vrijeme. SUV koncept bi trebao biti masovno proizveden kao drugo novo elektrificirano vozilo do kraja 2025. i predstavljen na kineskom tržištu . U Kini, gdje elektrifikacija brzo napreduje, Mazda će proširiti svoju ponudu elektrificiranih proizvoda kako bi ih više kupaca moglo odabrati.

Foto: Mazda

Masahiro Moro, predsjednik i izvršni direktor Mazde, na konferenciji za novinare Changan Mazde nije skrivao dobro raspoloženje: “Oduševljeni smo što možemo predstaviti potpuno novo vozilo razvijeno u savezu s Mazdom i Changan Automobile. Mazda EZ- 6 je najnovije elektrificirano vozilo koje kombinira Mazdu s elektrificiranom tehnologijom Changan Automobile U budućnosti će Mazda nastaviti raditi s Changan Automobileom kako bi preokrenula poslovanje Mazde u Kini uvođenjem svojih jedinstvenih proizvoda koji zadovoljavaju potrebe kineskih kupaca koji preferiraju napredna vozila.

Foto: Mazda

Mazda EZ-6 je namjenski elektrificirani model koji kombinira dizajnerski jezik, KODO-Soul of Motion, i njegove prepoznatljive vozne performanse koje se fokusiraju na osjećaj vožnje Jinba-ittai (auto i vozač kao jedno), s naprednom tehnologijom električnih vozila i pametna tehnologija koju isporučuje Changan Automobile. Bit će dostupne dvije verzije Mazde EZ-6, baterijsko električno vozilo (BEV) i plug-in hibridno elektrificirano vozilo (PHEV). Kupci u Kini moći će odabrati pogonski sklop koji odgovara njihovom osobnom životnom stilu i preferencijama.

Mazda Arata je konceptni model u crossover formi, s modernim dizajnom koji stvara uglađen, elegantan dojam, dizajniran je da se dopadne naprednom, sofisticiranom ukusu kineskih potrošača.

Mazda će nastaviti slijediti ‘Užitak vožnje’ u okviru svoje temeljne vrijednosti usmjerene na čovjeka i težiti pružanju ‘Užitka življenja’ stvaranjem dirljivih iskustava u svakodnevnom životu kupaca.

Foto: Mazda

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo