Kinezi dobivaju CLS 260 izvedbu, a sve ovo je rezultat skupog poreza na motore veće zapremine…
Jedan od najljepših modela marke iz Stuttgarta, stiže u neočekivanom izdanju. Njegovim ljepotama divi se cijeli svijet, ali očito je kako na nekim tržištima ima ‘problema’. Domišljati Nijemci našli su rješenje i za to, kao i brojni drugi proizvođači.
Nije tajna kako ga Kinezi izrazito preferiraju, ali njihovi zakoni rade probleme kupcima.
Zašto? Zato što se u Kini plaća dvostruko veći porez na vozila s obujmom većim od 1.5-litre.
Stoga kad već zakoni idu kontra kupaca, onda će Mercedes-Benz ići u njihovu korist.
Rezultat je najava CLS 260 izvedbe s 1.5-litrenim turbo benzincem. Radi se zapravo o ‘ugušenom’ M264 motoru koji inače broji 1991 ccm. Iako spomenuti obujam ne ulijeva povjerenje, snaga je sasvim solidna i ona iznosi 184 KS, te donosi 280 Nm okretnog momenta. Sve to je potpomognuto blagim hibridom EQ Boost (48 V) i na kraju rezultira hvatanjem 100 km/h za nešto manje od 9 sekundi, dok je najveća brzina (neprovjerenih) 250 km/h. Očito je i to marketinški trik…
![](https://autoportal.hr/wp-content/uploads/2019/12/CLS-AMG-4-300x169.jpg)
Novi CLS 260 prema prvim najavama proizvodit će se u Njemačkoj, u Sindelfingenu, kao i ostali primjerci ovog prekrasnog modela. Tko zna, možda neki ‘pogodi’ i u naše krajeve ako se pokaže zanimljivim…
Pogledamo li cijenu u Kini, nama ona opet djeluje visoka. Očekuje se kako će ona iznositi oko 80-ak tisuća dolara. Uvijek će se naći… da ne upotrijebimo neki sočni izraz, kupaca i za ovo.