Novi Mercedes-Benz eSprinter proslavit će svoju svjetsku premijeru početkom veljače 2023. trenutno su u tijeku završne probne test vožnje…
Predprodukcijsko vozilo nove verzije modela Mercedes-Benz eSprinter završilo je posebnu testnu vožnju 19. listopada 2022. Sa samo jednim punjenjem baterije i bez ponovnog punjenja, ruta je vodila od muzeja Mercedes-Benz u Stuttgartu do zračne luke München i natrag. To odgovara udaljenosti od 475 kilometara uz potrošnju energije od 21,9 kWh na 100 kilometara. I to unatoč činjenici da je ruta izuzetno zahtjevna u pogledu potrošnje goriva zbog velikog udjela autocesta i uspona na Švapsku Juru. Zaključak testne vožnje. Novi Mercedes-Benz eSprinter ostavlja uvjerljiv dojam.
Novi Mercedes-Benz eSprinter bit će lansiran s tri različite veličine baterije. Za probnu vožnju odabrano je predprodukcijsko vozilo s najvećom od tri varijante. S obzirom na praktičnu konfiguraciju vozila za korištenje CEP-a (kurirska služba, ekspresna služba, paketna služba), ekstra dugi eSprinter s visokim krovom odabran je za demonstraciju: Novi Mercedes-Benz eSprinter dotjeran je za učinkovitost. Brojne mogućnosti konfiguracije i velika nosivost u kombinaciji s velikim dometom čine eSprinter jednim od najfleksibilnijih velikih električnih kombija na svijetu.
Probna vožnja
Mjerenje potrošnje obavljeno je 19. listopada 2022. Kako bi se stvorili stvarni uvjeti za ekspresnu dostavu između Stuttgarta i Münchena, putovanje nije odrađeno na zatvorenoj ispitnoj stazi, a kamoli na ispitnom stolu, već u gradskom prometu kao i na federalnim cestama i autocestama. Topografija također nije optimizirana; na primjer, uspon na švapsku Juru namjerno je ostavljen u ruti.
Inspektor iz TÜV Süda sjedio je na suvozačevom mjestu pored testnog vozača Mercedes-Benza tijekom cijele testne vožnje. Kao neutralna organizacija za testiranje, TÜV Süd potvrđuje da je potrošnja od 21,9 kWh na 100 kilometara postignuta na ovoj testnoj vožnji od Stuttgarta do Münchena i natrag prema instrument tabli postignuta s jednim punjenjem baterije i da je vozilo bilo ispravno.
Put
Kako bi se ponovno stvorila tipična primjena iz CEP industrije, vožnja je išla od Mercedes-Benz muzeja izravno u Mercedes-Benz tvornicu u Untertürkheimu na B10 u smjeru Göppingena i dalje do Ulma. Tu su prešli na autocestu. Ruta je vodila do zračne luke München na A8 kao i na A99. Nakon toga, vožnja se nastavila autocestom natrag prema Stuttgartu, gdje je na raskrižju Wendlinger Kreuz putovanje vodilo natrag do Mercedes-Benz muzeja preko B313 i B10. Dužina staze iznosila je 475 kilometara, s najnižom dionicom na 210 metara nadmorske visine, a najvišom na 785 metara nadmorske visine. Po dolasku, ploča s instrumentima pokazala je preostali domet od još oko 20 kilometara.
Novi eSprinter
S novim eSprinterom, Mercedes-Benz Vans dosljedno provodi svoju strategiju elektrifikacije i naglašava svoju tvrdnju u pravcu – “Vodstvo u električnom pogonu”. Zahtjevi su definirani u bliskoj suradnji s kupcima: s tri baterije i nekoliko varijanti karoserije od furgona do šasije za kutije, na primjer, novi eSprinter bit će značajno fleksibilniji i otvorit će nove segmente kupaca, kao i tržišta (pored Europa, po prvi put i SAD i Kanada). Domet se može više nego udvostručiti u usporedbi s trenutnim eSprinterom, ovisno o konfiguraciji. Novi eSprinter će se sukcesivno proizvoditi u Charlestonu (Južna Karolina, SAD), Düsseldorfu i Ludwigsfeldeu od druge polovice 2023. godine.
Foto: Mercedes-Benz