Bradley Cooper našao se u glavnoj ulozi u globalnoj kampanji električne G-klase, kampanja nosi naziv poput nekog filmskog blokbustera “The Rise of Electric”
Američki glumac i redatelj Bradley Cooper zvijezda je kratkog filma koji će predvoditi novu kampanju brenda za Mercedes-Benz s modelom G 580 s EQ tehnologijom. Film prikazuje bit marke G-klase kroz dramatičnu akcijsku sekvencu. Ujedinjuje avanturu vožnje G-klase, bilo izvan ceste ili u bilo kojem urbanom okruženju. Podržava neograničenost G-klase cestama i konvencijama te naglašava viziju osnaživanja pojedinaca da krenu vlastitim putem bez straha od neuspjeha. Hollywoodska superzvijezda – godinama strastveni vozač G-klase – prisustvovala je svjetskoj premijeri u Los Angelesu. Premijera je popraćena lansiranjem kampanje proizvoda i nastavlja se za lansiranje na tržište.
“G-klasa dio je mog života gotovo 20 godina. Za mene je uvijek bio više od automobila: bio je suputnik u svakoj avanturi.” opisuje kultni model Bradley Cooper.
Dok Bettina Fetzer, potpredsjednica komunikacija i marketinga marke Mercedes-Benz dodaje – “Bradley Cooper bio je prirodan izbor za ovu svjetsku premijeru i kampanju budući da je dugogodišnji obožavatelj naše kultne G-klase. Kao dio naše voljene G-obitelji, Bradley je prava inspiracija za prelaženje granica.”