Novi rekord iz Volkswagena: u Emdenu proizveden 30-milijunti Passat

Passat broj 30.000.000 je GTE Variant, s plug-in-hibridnim pogonom, nedostižan rekord među modelima srednje klase, postignut je 46 godina nakon prezentacije prvog modela
Od njegova debija prije 46 godina svoje je povjerenje ovom modelu marke Volkswagen ukazalo 30 milijuna kupaca, izjavio je Ralf Brandstätter, glavni direktor Volkswagenovih operacija.Time ovaj bestseler postavlja nova, rekordna mjerila u svojem segmentu: nijedan drugi model srednje klase te nijedno drugo službeno vozilo na svijetu nije prodano više puta od Passata. Primjerak broj 30.000.000 – Passat osme generacije, u izvedbi GTE Variant s plug-in hibridnim pogonom u ‘Pyrit srebrnoj metalik’ boji, već se ubraja među prve modele novog stupnja razvoja s dalekosežnim tehničkim unaprjeđenjem (početak pretprodaje u Europi tijekom svibnja). Tijekom sljedećih će se mjeseci 30-milijunti Passat upotrebljavati kao testno vozilo za predstavnike međunarodnih medija. Ralf Brandstätter, operativni direktor (COO) marke Volkswagen, rekao je: ‘Passat je jedan od najvažnijih i najuspješnijih vozila marke Volkswagen. Od njegova debija prije 46 godina svoje je povjerenje ovom modelu marke Volkswagen ukazalo 30 milijuna kupaca. Tako je Passat postao globalnim standardom koji je danas u jednakoj mjeri kod kuće u Pekingu kao i u Berlinu, Sydneyju, Johannesburgu ili na cestama San Francisca. Mi u društvu Volkswagen ponosni smo na svoj uspješan model koji do danas predstavlja mjerilo u svojoj klasi.’ Dr. Andreas Tostmann, član upravnog odbora za proizvodnju marke Volkswagen, naglasio je: ‘Passat proizvodimo na tri kontinenta, u 10 tvornica i za više od 100 prodajnih tržišta’. Stoga je Passat pravi svjetski bestseler. ‘Volkswagen nudi Passat, ovisno o kontinentu, u različitim, samostalnim verzijama’. Osma generacija europskog modela ovog će se proljeća na tržišta uvesti kao limuzina i Variant s novom tehničkom osnovom (u Hrvatsku Passat stiže na jesen). Ovaj će se Passat kao prvo vozilo marke Volkswagen pri svakoj brzini (od 0 do 210 km/h) moći voziti djelomično automatizirano pomoću sustava Travel Assist – novog sustava IQ.DRIVE, što je način nazivanja inteligentnih sustava potpora za vozača marke Volkswagen. U vozilu su također prisutne značajke poput interaktivnih IQ.LIGHT – LED Matrix glavnih svjetala ili aplikacija modularnog infotainment sustava MIB3 sa stalnom internetskom vezom. Poseban će se značaj u spektru modela k tomu pripisati unaprijeđenom Passatu GTE: baš poput 30-milijuntog primjerka modelske linije, plug-in hibridni modeli odsad će moći postići znatno veći električni doseg. On sada iznosi do 55 km u novom WLTP ciklusu – što odgovara vrijednosti od 70 km prema NEFZ ciklusu. Novi Passat GTE (160 kW / 218 KS sistemske snage) već sada ispunjava granične vrijednosti norme za ispušne plinove Euro 6d koja će za nova vozila vrijediti tek od 2021. Pod geslom ‘Početak nove ere Volkswagena’ marka Volkswagen započela je 14. svibnja 1973. godine proizvodnju prvog Passata u tvornici u Wolfsburgu. Ovaj je model bio preteča potpuno novoj liniji vozila s motorima sa sustavom hlađenja vodom, pogonom na prednje kotače i vrlo suvremenom karoserijom od punog čelika. Pozicioniran kao model srednje klase, Passat je naslijedio model  VW 1600 (tip 3 sa stražnjim motorima sa sustavom zračnog hlađenja i pogonom na stražnjoj osovini). Tada, prije 46 godina nitko u Wolfsburgu nije slutio da će Passat s 30 milijuna proizvedenih primjeraka preteći čak i legendarnu Bubu (21,5 milijuna primjeraka). Passat je, s modelima Golf (35 milijuna primjeraka) i Buba, jedan od triju najprodavanijih modela marke Volkswagen svih vremena.PROČITAJTE:Volkswagen Passat B9 (2021.) premium izvedbom zapaprit će i eliti

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo