Novi rekord za MEGANE R.S TROPHY-R ovog puta na stazi Suzuka

2019 - Nouvelle MÉGANE R.S. TROPHY-R : Nouveau record sur le circuit de Suzuka

MÉGANE R.S. TROPHY-R postavio je novi rekord na slavnoj stazi Suzuka u Japanu s vremenom od 2’25’’454, nadmašivši prethodni rekord za 3 sekunde…

Na taj je način nastavio nizati uspjehe nakon što je postavio rekorde na stazama Nordschleife u Nürburgringu i Spa-Francorchampsu u sklopu događanja R.S. Days, što je popraćeno i emitiranjima uživo na društvenim mrežama. Tako je ostvaren velik uspjeh u Japanu, koji se može pohvaliti s desetak tisuća zaljubljenika u TROPHY-R i Renault Sport. Krajem rujna ove godine, Japan je bio Renaultovo najveće tržište za R.S. modele, veće i od Njemačke i Francuske, te treće najveće za Mégane R.S. bez obzira što verzija Trophy tamo još nije niti predstavljena.

MÉGANE R.S. TROPHY-R najnovije je poglavlje priče koja je započela prije otprilike 15 godina, u kojem se nastavlja uspjeh slavnih prethodnika, postavljaju novi rekordi kruga u klasi serijskih automobila s prednjim pogonom te kojim se odaje počast diviziji Renault Sport te njenom nastojanju da uspješno podigne višu razinu u sklopu izazova i performansi. Novi Mégane R.S. TROPHY-R najučinkovitiji je serijski automobil koji je Renault ikad proizveo. U usporedbi s Méganeom R.S. Trophy, novi je papreni Mégane pokretan identičnim 1,8 litrenim turbo benzinskim motorom koji ispod poklopca motora krije 300 KS dok veću brzinu duguje smanjenju mase (do 130 kg), zahvatima na aerodinamici i radikalnim preinakama šasije za bolje držanje u zavojima.

Na razvoju novog Méganea R.S. TROPHY-R Renault Sport je surađivao s poznatim partnerima poput Akrapovič-a, Bremba, Bridgestone-a, Öhlins-a te Sabelt-a. MEGANE R.S. TROPHY-R na tržište stiže u ograničenoj seriji od 500 limitiranih primjeraka. Početna cijena za ovakav automobil kreće se oko 55.000 eura u Francuskoj i razlikovat će se ovisno o zemlji.


Komentari

loading...