Opel Corsa 1.0 ima 3-cilindarski motor Ecotec, a problem može biti u općoj istrošenosti motora, brizgaljkama, senzorima, lambda sondi, svjećicama…
Izmjena katalizatora i lambda sonde bi pomogla, ali problem je tada vjerojatno u dotrajalosti motora, koji inače nije među trajnijima. Opelov jednolitreni 3-cilindraš teško izdrži više od 200.000 km do generalnog popravka. Stoga je najprije preporučljivo izmjerite tlakove kompresije hladnog motora.
Oni puno ‘govore’ o stanju i istrošenosti motora. Tlakovi trebaju biti ravnomjerni i ne niži od 10 bara. U protivnom, nužan je temeljit popravak motora, bez čega ne može biti pravilnog izgaranja, niti niske emisije štetnih tvari. Inače, treba krenuti od brizgaljki, koje je kod starog motora preporučljivo i preventivno servisirati, a istodobno, svakako, izmijeniti svjećice.
Problem može biti i u senzorima temperature i tlaka usisnog zraka, regulatoru tlaka zraka, leptirastoj zaklopci sa senzorom, propuštanju, usisnog kolektora, elektromotornom ventilu za podešavanje tada u praznom hodu, sa senzorom…