Koliko samo novosti, SKYACTIV-G 2.0 se vrti sve do 7.500 o/min, dok je maksimalna snaga povećana sa 160 na 184 KS, a tu je i niz novih sigurnosnih tehnologija…
Mazda je predstavila osvježeno izdanje najprodavanijeg roadstera na svijetu, dodatno podižući radost vožnje otvorenog dvosjeda i povećavajući uzbuđenje jedinstvenog iskustva vožnje “Jinba Ittai” (čovjek – jahač). Obje inačice Mazdine ikone – s mekim krovom i RF – dobile su značajna poboljšanja u pogledu dinamičkih performansi, dopune Mazdinih i-ACTIVSENSE sigurnosnih tehnologija, uz istovremeno dotjeran dizajn i unutrašnjost, čineći tako omiljeni roadster još uzbudljivijim i zabavnijim u vožnji nego ikad prije.Doista, naša druženja s MX-5 potvrđuju riječi proizvođača. Kultni roadster stvarno se i kroz testove pokazao opojnim po nas.Dotjerani 1,5- i 2,0-litreni benzinski motori SKYACTIV-G s poboljšanim izgaranjem i većim okretnim momentom usklađeni su s novim WLTP / RDE ciklusom mjerenje potrošnje i emisije te udovoljavaju normi emisije Euro 6d. Oba pogonska agregata sada pružaju rafiniraniju kontrolu ubrzanja kako bi se dodatno poboljšao odziv na gasa.SKYACTIV-G 2.0 motor sada se vrti brže i akustički je dotjeran; maksimalna brzina vrtnje povećana je sa 6.800 na 7.500 o/min, maksimalna snaga povećana je sa 160 na 184 KS pri 7.000 o/min, a maksimalni okretni moment s 200 na 205 Nm pri 4000 o/min.Sa svakim novim dotjerivanjem, Mazda donosi kao što smo već spomenuli i nove sigurnosne tehnologije, njih je u sad u Miati čak pet novih. Pod nazivom i-ACTIVSENSE sigurnosnih tehnologija dobit ćete: napredni Smart City Brake Support koji prepoznaje vozila i pješake sprijeda te pomaže u izbjegavanju sudara, Smart City Brake Support (stražnji) detektira vozila i prepreke straga, kao i sustav upozorenja vozača na umor (Driver Attention Alert) te sustav prepoznavanja prometnih znakova i kamera za vožnju unazad.Naplatci (16 “i 17”) su sad dobili još tamniju nijansu, a dostupna je, nama se posebno sviđa, nova smeđa boja za meki platneni krov.Prodaja osvježene Mazde MX-5 2019 kreće u Europi s krajem kolovoza (kod nas je početna cijena aktualne izvedbe 191.365 kn). Inače, popularni roadster zaludio je i tržište rabljenih, pa ne čudi dobro držanje i mali pad vrijednosti, stoga primjerci poput nekoć testirane NC generacije poprilično drže cijene (12-15.000 eura).