Honda Accord (2003. – 2007.): ovo su problemi najbolje limuzine srednje klase svoga doba

Problemi s ulijevanjem goriva, zveket zbog trošenja bregastog vratila, zapinjanje hidrauličkog cilindra spojke, greška kontrolnog releja motora, otkazivanje lambda sonde, otkazivanje zamašnjaka podijeljene mase (2.2 CDTI), propuštanje ulja iz automatskog mjenjača, nepravilan rad tijekom regeneracije filtra čađe…
Honda Accord, jedan od najboljih modela srednje klase (mnogi koji se ‘kuže’ ruku u vatru bi stavili da je bolji od Passata) nažalost prije četiri godine povučen je s europskog tržišta. Model koji je startao 1976. ubrzo je pokazao izvrsnost. Vrline i mane pred-prethodne serije, rijetkog, ali poželjnog izbora onih koji za razmjerno mali iznos žele uvjerljivu i dinamičnu limuzinu, analizirali smo u testu rabljenog. Onima koji žele više informacija, donosimo najvažnije nedostatke i kvarove:SVI MODELIPROBLEM – Buka iz ležajeva stražnjih kotača.UZROK – Utjecanje vode u ležajeve stražnjih kotača kroz davač broja okretaja kotača ABS.POPRAVAK – Ugradite set ležaja stražnjih kotača i set davača broja okretaja kotača ABS-a ako je potrebno.SVI MODELIPROBLEM – Utjecanje vode u prednja svjetla za maglu. Kondenzacija u prednjim svjetlima za maglu.UZROK – Utjecanje vode kroz sklop električnih instalacija prednjih svjetala za maglu.POPRAVAK – Skinite, očistite i osušite prednja svjetla za maglu. Ugradite prednja svjetla za maglu. Spojite i pričvrstite sklop električnih instalacija prednjih svjetala za maglu.SVI MODELIPROBLEM – Svijetli lampica upozorenja sustava za kontrolu brzine vožnje/prijelaza preko linije. Digitalni multifunkcijski zaslon pokazuje ‘ACC Err’.UZROK – Nije standardna konfiguracija ovjesa (dimenzija guma). Neispravan tlak guma ili gume neodgovarajućih dimenzija, što uzrokuje neispravne podatke o brzini. Slaba veza između sustava za upozoravanje prilikom prelaska trake i multipriključka. Greška kontrolnog modula sustava za upozoravanje prilikom prelaska trake.POPRAVAK – Provjerite je li ugrađen originalni ovjes te ima li oštećenja. Provjerite gume i tlak u gumama. Prednji i stražnji kotači moraju biti podešeni/provjereni. Kalibrirajte davač kuta upravljača koristeći odgovarajuću dijagnostičku opremu. Testirajte vozilo 2 minute pri brzini brzinom od min. 65 km/h. Ako svijetli lampica upozorenja sustava za kontrolu brzine vožnje/prijelaza preko linije provjerite vezu između sustava za upozorenje prilikom prelaska trake i multipriključka. Ako nije pronađena greška, ugradite novi kontrolni modul sustava za upozorenje prilikom prelaska trake.SVI MODELIPROBLEM – Poklopac usipne cijevi goriva neće se otvoriti ili potpuno zatvoriti.UZROK – Opruga na poklopcu cijevi za ulijevanje goriva blokirana zbog unutarnjeg oštećenja/korozije.POPRAVAK – Postavite modificiranu oprugu poklopca usipne cijevi goriva.MODELI 2005-08.PROBLEM – Podrhtavanje prednjih kočnica.UZROK – Jaka iskrivljenost diska prednje kočnice.POPRAVAK – Provjerite je li iskrivljenost diska prednje kočnice manja od 0,04 mm. Zamijenite diskove prednjih kočnica ako je potrebno. Provjerite je li varijacija debljine diska prednje kočnice manja od 0,015 mm. Zamijenite diskove prednje kočnice ako je potrebno.MODELI OD 2006.PROBLEM – Cviljenje/škripanje iz prednjih vratiju u vožnji.UZROK – Neodgovarajuća izvedba gumene zaštitne trake vrataPOPRAVAK – Ugradite modificirane gumene zaštitne trake vrata, ako je potrebno.MODELI 2004-05.PROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Motor se gasi i loše vučeUZROK – Blokiran ventil povrata ispušnih plinova (EGR).POPRAVAK – Ugradite modificirani ventil EGR.BENZINSKI MODELI 2.0PROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli. Motor teško pali i potom lupa.UZROK – Trošenje bregastog vratila zbog loše izvedbe.POPRAVAK – Provjerite jesu li vrhovi brjegova bregastog vratila istrošeni te ga zamijenite ako je potrebno.MODELI DO 2006.PROBLEM – Nepravilan zvuk iz glavnog cilindra spojke, kad je papučica spojke pritisnuta ili otpuštena.UZROK – Nedovoljna tvornička podmazanost glavnog cilindra spojke.POPRAVAK – Ugradite modificirani glavni cilindar spojke.MODELI DO 2006.PROBLEM – Škripanje pri otvaranju/zatvaranju vratiju.UZROK – Zaprljan graničnik vrata.POPRAVAK – Očistite zaprljan graničnik vrata.MODELI DO 2006.PROBLEM – Kratka prednja svjetla povremeno trepere kada je uključen klima-uređaj.UZROK – Alternator nedovoljno učinkovit pri velikim električnim opterećenjima (motor ventilatora kondenzatora klima-uređaja).POPRAVAK – Testirajte komponente, elektronike i mehanike (prema potrebi), kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: Postavite modificirani alternator.BENZINSKI MODELIPROBLEM – Kod greške pohranjen u memoriji grešaka računala motora (ECM): P0685.UZROK – Greška kontrolnog releja motora (EC).POPRAVAK – Zamijenite relej motora (EC) smješten u kutiji s osiguračima/ploči s relejima.MODELI S PERAČIMA PREDNJIH SVJETALA OD 2008.PROBLEM – Perači prednjih svjetala se ne uvlače.UZROK – Ulazak prljavštine u perače prednjih svjetala.POPRAVAK – Ugradite modificirane perače prednjih svjetala.BENZINCI VTECPROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Motor slabo radi.UZROK – Neispravna razina ulja motora. Prenizak tlak dovoda ulja na sustav podešavanja faze ventila (VVT).POPRAVAK – Dopunite ulje motora do ispravne razineMODELI SA SUSTAVOM ESP, 2004.PROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara (MIL). Motor se nakon paljenja odmah gasi.UZROK – Neispravan signal sa davača položaja bregastog vratila (CMP).POPRAVAK – Ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.MODELI SA SUSTAVOM ESP, 2004.PROBLEM – Gašenje motora pri pritiskanju spojke. UZROK – Greška softvera računala motora (ECM).POPRAVAK – Ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.MODELI 2003-07PROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL).UZROK – Neispravna lambda sonda (HO2S)POPRAVAK – Zamijenite lambda sondu (HO2S). Ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.MODELI 2003-05PROBLEM – Loš odaziv na gas prilikom ubrzavanja na malim brzinama uzrokuje vibracije karoserije.UZROK – Neispravno tijelo zaklopke. Sajla gasa zapinje (LHD).POPRAVAK – Zamijenite tijelo zaklopke. Koristite dijagnostičku opremu, kako biste ponovno programirali računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom. Ako se vozilo još uvijek trese: Zamijenite sajlu gasa modificiranom verzijom (LHD). Zamijenite prednji amortizer modificiranom verzijom. Zamijenite donja ramena prednjeg ovjesa modificiranom verzijom. Zamijenite zadnje amortizere modificiranom verzijom. Provjerite i podesite geometriju prednjih i stražnjih kotača.MODELI S AUTOMATSKIM MJENJAČEM 2005-06PROBLEM – Propuštanje ulja iz prijenosa. Otežana i zakašnjela aktivacija prijenosa tijekom startanja.UZROK – Neodgovarajuća izvedba brtvila ulja desnog pogonskog vratila.POPRAVAK – Postavite modificirano brtvilo ulja desnog pogonskog vratila. Koristite specijalan alat. Postavite novi segerov prsten na srednje pogonsko vratilo i pogonsko vratilo. Ugradite tanki sloj maziva na žljebove pogonskog vratila. Mazivom napunite prijenos. Provjerite geometriju prednjih kotača i prema potrebi podesite.DIZELSKI MODELI 2.2 CDTIPROBLEM – Motor neispravno radi i vibrira iz područja spoja motora i mjenjačaUZROK – Neispravan zamašnjak podijeljene  mase.POPRAVAK – Provjerite i po potrebi izmijenite zamašnjak podijeljene mase.DIZELSKI MODELI 2.2 CDTIPROBLEM – Povremeni gubitak snage. Oklijevanje/prekid rada.UZROK – Blokada ventila povrata ispušnih plinova (EGR).POPRAVAK – Ugradite modificirani ventil EGR. Ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.DIZELSKI MODELI 2.2 CDTIPROBLEM – Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli. Motor radi u prinudnom modu.UZROK – Greška softvera računala motora (ECM).POPRAVAK – Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi), kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: Ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.DIZELSKI MODELI 2.2 CDTIPROBLEM – Jako lupanje motora pri malom gasu, na 1500-2000/min.UZROK – Greška softvera računala motora (ECM). Neispravan kod kalibracije brizgaljke u računalu motora (ECM).POPRAVAK – Programirajte kodove brizgaljki u računalu motora (ECM). Ponovno programirajte računalo motora (ECM)  nadograđenim softverom.DIZELSKI MODELI S FILTROM ČAĐE (DPF) PROBLEM – Nepravilan rad motora tijekom regeneracije filtra čađe (DPF).UZROK – Greška softvera računala motora (ECM).POPRAVAK – Testirajte komponente, elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.BENZINSKI MODELIPROBLEM – Neispravan rad motora. Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli.UZROK – Aktuator kontrole zraka usisne grane neispravan.POPRAVAK – Zamijenite aktuator za kontrolu zraka usisne grane.MODELI S KODOM K24Z3PROBLEM – Lupanje motora pri ubrzanju pri srednjem i velikom opterećenju.UZROK – Greška senzora detonacija (KS) odnosno softvera računala motora (ECM).POPRAVAK – Ugradite novi osjetnik detonacija (KS) i dogradite softver te ponovno programirajte računalo motora (ECM) MODELI S RUČNIM MJENJAČEMPROBLEM – Buka/vibracije iz mjenjača kad je papučica spojke lagano pritisnuta.UZROK – Cijev hidrauličke spojke prenosi buku u vozilo.POPRAVAK – Ugradite prigušivač vibracija na cijev hidrauličke spojke.MODELI S KODOVIMA N22B1/N22B2 I TEMPOMATOMPROBLEM – Kontrola brzine vožnje automatski se deaktivira.UZROK – Greška softvera računala motora (ECM).POPRAVAK – Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.U suradnji s Auto-elektrika Novak d.o.o.ZNATE LI RUSKI?

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo