SVJETSKA PREMIJERA

Pagani Utopia je najnoviji uradak kultne marke i vozačka delicija umjetničkog potpisa

Milano je domaćin je svjetske premijere potpuno novog hypercara i umjetnosti na kotačima – Pagani Utopia.

Pagani je opet na sebi svojstven način predstavio novi model. Prezentacija je bila popraćena glazbom i umjetnošću.

Načelo umjetnosti i znanosti oduvijek je podupiralo kreacije tvrtke Pagani Automobili i nit je koja povezuje dizajnera Horacia Paganija s Leonardom da Vincijem. Nalazi se u središtu privremene izložbe koja se otvara sutra na kojoj će novi Hypercar biti izložen zajedno sa šest originalnih crteža umjetnika i genija bez premca.

Glazbenu podlogu činit će skladba Simfonijskog orkestra Konzervatorija u Milanu, inspirirana klavirskim skladbama mladog Horacia Paganija.

„Više od četiri tisuće stilskih crteža, deset maketa, jedna maketa zračnog tunela, dvije makete u mjerilu 1:1 i bezbroj
ideje, istraživanja i eksperimenti na osam potpunih prototipova za timski rad koji je trajao više od šest godina. Stavili smo svoje
strast, trud i odricanje u stvaranju nečeg bezvremenskog i vrhunskog u smislu tehnologije.” rekao je na prezentaciji čelni čovjek marke – Horacio Pagani.

Tvrtka Horacia Paganija sada je u trećem desetljeću, a ovo je njezina treća kreacija. Zonda se skrivala iza Projekta C8, te je ujedno pokrenula priču i legendu o samom modelu i marki. Projekt C9, Huayra, izgrađen je na tome na globalnoj razini, integrirajući korištenje aktivne aerodinamika i karbonsko-titanijumski materijala. Što bi onda mogao ponudit njegov treći model kodnog imena C10? Više snage,
uvjerljivije performanse, bolju aerodinamiku…

Tehnički podaci – Pagani Utopia
Masa vozila:  1.280 kg
Snaga: 864  KS (635 kW) pri 6000 o/min
Moment: 1100 Nm od 2800 – 5900 o/min
Motor: Pagani V12 60° 5980 cc twin turbo, prerađeni Mercedes-AMG motor
Mjenjač: Pagani by Xtrac 7-brzinski transverzalni AMT (automatsk) ili ručni, sa elektro-mehaničkim diferencijalom
Šasija: Monokok u Pagani karbonsko-titanijum izvedbi HP62 G2
Ovjes: Neovisna dvostruka poprečna poluga od kovane aluminijske legure, spiralne opruge i elektronički kontrolirani amortizeri
Kočnice: Pagani Brembo, ventilirajuće karbonsko-keramičke 410×38 mm (sprijeda) i 390×34 mm (straga)
Naplatci: APP, 21” sprijeda i 22” straga
Gume: Pirelli PZero Corsa 265/35 R21 (naprijed) i  325/30 R22 (straga)

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj