U lijepom okruženju hotela Hilton Garden Inn, upravo smo na predstavljanju novog 308 SW…
Uskoro donosimo sve informacije vezane uz novi 308 SW, a do tada prenosimo pogonski dio s kojim će biti zastupljen novi Peugeot 308 SW, kao i cijene.
Dostupna su tri 1,2-litarska trocilindrična benzinska motora:
- PureTech 110 S&S 6-stupanjski ručni mjenjač,
- PureTech 130 S&S 6-stupanjski ručni mjenjač,
- PureTech 130 S&S EAT8.
Postoje dva četverocilindrična dizelska motora zapremine 1,5 litara:
- BlueHdi 130 S&S 6-stupanjski ručni,
- BlueHdi 130 S&S EAT8.
Najnovija generacija benzinskih i dizelskih motora Euro6, koji se mogu pohvaliti niskom emisijom CO2 i opremljeni su Stop & Start tehnologijom, nude uštedu goriva, udobnost u vožnji i visoku razinu performansi.
Plug-in hibrid poznat je već iz priče s kompaktnim modelom
Motor HYBRID 225 e-EAT8 kombinira:
- Benzinski PureTech motor s 180 KS (132 kW)
- Elektromotor snage 81 kW
- 8-stupanjski elektrificirani automatski mjenjač e-EAT8
Motor HYBRID 180 e-EAT8 kombinira:
- Benzinski PureTech motor s 150 KS (110 kW)
- Elektromotor snage 81 kW
- 8-stupanjski elektrificirani automatski mjenjač e-EAT8
Električna baterija od 12,4 kWh pruža do 60 kilometara dometa u 100% električnom načinu rada prema WLTP standardu.
S litij-ionskom pogonskom baterijom novog modela 308 SW HYBRID moći ćete voziti do 60 kilometara u električnom načinu rada. Domet je izračunat prema postupku ispitivanja homologacije WLTP.
Procijenjeno vrijeme punjenja:
1h 55min putem Wall Box-a (32 A) 7.4 kW
3h 50min na pojačanoj utičnici (16 A)
7h 5min na standardnoj kućnoj utičnici (8 A)