DOBAR KONCEPT!?

Pokretna električna punionica formirana od starih baterija iz Range Rover PHEV modela

Foto: JLR

Jaguar Land Rover je razvio novi prijenosni sustav za pohranu energije u baterijama (BESS) koristeći stare baterije Range Rover i Range Rover Sport PHEV

Jaguar Land Rover grupa se udružila sa start-upom za pohranu energije, Allye Energy, kako bi stvorio novi sustav za pohranu energije na baterije (BESS) za pružanje snage bez emisija u pokretu.

Jedna ‘prikolica’ Allye MAX BESS formirana je od sedam dotrajalih Range Rover i Range Rover Sport PHEV baterija koje se jednostavno uklanjaju iz vozila i postavljaju u prilagođene police, bez nepotrebne dodatne obrade. Svaki BESS može pohraniti 270 kWh energije u punom kapacitetu, dovoljno za napajanje prosječnog britanskog kućanstva gotovo mjesec dana.

BESS, koji je prvi koji koristi JLR-ove druge životne baterije Range Rovera, može puniti do devet Range Rover PHEV u bilo kojem trenutku, a dizajniran je za jednostavno punjenje jednostavnim uključivanjem u bilo koji punjač za vozila koji podržava CCS sistem punjenja koristeći isti unos kao JLR-ov postojeći portfelj proizvoda PHEV i BEV. Osim toga, povezivost s više ulaza putem powerlock priključaka omogućuje spajanje na obnovljivu energiju na fiksnim ili izvanmrežnim mjestima.

MAX BESS se može koristiti za zamjenu dizelskih generatora, na koje se povijesno oslanjala automobilska industrija, za napajanje vozila izvan mreže, događaja i testiranja vozila u udaljenim područjima. Inženjerski tim JLR-a prvi je upotrijebio novi BESS, osiguravajući snagu nulte emisije tijekom testiranja novog Range Rover Electrica, koji bi trebao biti lansiran kasnije ove godine.

Prosječni dizelski generator obično bi koristio 16 litara goriva po satu, što je ekvivalentno ukupnom dnevnom 129,12 kg CO2 za trosatnu upotrebu. Inženjerski tim JLR-a koristit će BESS za više od 1.000 sati testiranja, čime će se uštedjeti više od 15.494 kg CO2 tijekom godine – što je jednako kao da jedan putnik leti sedam povratnih letova od Londona do New Yorka.

Svestrani BESS teži manje od 3,5 tona, što mu omogućuje da bude potpuno prenosiv ili stacionaran, kako bi omogućio skladištenje energije za trgovce na malo ili u nekoj drugoj primjeni. To bi pomoglo JLR-ovoj mreži od preko 3000 trgovaca na malo da bolje iskoriste obnovljivu energiju (kao što je solarna) i djelovali bi kao međuspremnici energije za podršku brzom punjenju tamo gdje bi priključak na lokalnu mrežu mogao biti ograničen. Jedinica će također biti komercijalno dostupna za korištenje izvan Jaguar Land Rover (JLR) sistema.

Foto: JLR

Kao dio svoje strategije Reimagine, JLR ulaže 15 milijardi funti u elektrifikaciju izgradnjom sveobuhvatnog ekosustava električnih vozila. To uključuje razmatranje punog životnog ciklusa EV baterija, jednog od novih kružnih poslovnih modela koje JLR istražuje u pohranjivanju energije i šire.

Predviđa se da će lanci vrijednosti baterija rasti 30 posto godišnje od 2022. do 2030., kako bi dosegli vrijednost veću od 400 milijardi dolara. Predviđa se da će do 2030. zaliha baterija drugog životnog vijeka za stacionarne aplikacije premašiti 200 gigavat-sati godišnje, stvarajući globalnu vrijednost od preko 30 milijardi dolara.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo