UZ DOMET OD 80-ak KM

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid, najsnažnija izvedba ikad s čak 739 KS!

Foto: Porsche

Porsche predstavlja najsnažniji model u svojoj liniji SUV modela – Cayenne Turbo E-Hybrid. 

S čak 544 kW (739 KS) Cayenne Turbo E-Hybrid model podiže igru na višu razinu. Uz najveći domet od 84 km odlikuje se vrhunskim voznim performansama uparenim s visokom učinkovitošću i sveobuhvatnom upotrebljivosti. Novi Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé s paketom GT još se više fokusira na dinamiku vožnje i posebno atletski izgled.

Foto: Porsche

Nakon uspješnog lansiranja novog modela Cayenne početkom 2023., Porsche nadopunjuje sveobuhvatno revidiranu treću generaciju ovog uspješnog SUV-a novim top modelom. Kao i do sada, najjači Cayenne je plug-in hibrid. Porsche je nadogradio tehnologiju u ovom nasljedniku Cayenne Turbo S E-Hybrid na više načina, postigavši značajna poboljšanja u električnom dometu i posebno u performansama. I svakodnevna upotrebljivost i dinamika vožnje značajno profitiraju od promjena. Električni motor sa 130 kW (176 KS) snage nadopunjuje opsežno prerađeni 4,0-litreni twin-turbo V8 motor od 441 kW (599 KS). Zajedno, dvije pogonske jedinice isporučuju kombiniranu snagu od 544 kW (739 KS) i najveći okretni moment od 950 Nm. Performanse modela Cayenne Turbo E-Hybrid više nego opravdavaju njegovu najavu. Novi Cayenne Turbo E-Hybrid ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,7 sekundi i postiže najveću brzinu od 295 km/h.

Foto: Porsche

U usporedbi sa svojim prethodnikom, novi Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid nudi znatno veći električni domet i kraće vrijeme punjenja. S povećanim kapacitetom od 25,9 kWh, visokonaponska baterija ugrađena ispod poda prtljažnog prostora omogućuje električni domet do 82 kilometra.

Novi Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé dostupan je s GT paketom. U ponudu hibridnih modela donosi odabrane značajke performansi Cayennea Turbo GT, modela performansi usmjerenog na cestu. Šasija i kontrolni sustavi, uključujući zračni ovjes, posebno su podešeni za novi model. Karoserija se nalazi 10 milimetara niže. Okretni ležajevi specifični za GT povećavaju nagib na prednjoj osovini za -0,58 stupnjeva i u kombinaciji sa širim prednjim kotačima omogućuju još dinamičniju reakciju upravljanja u zavojima, veću ukupnu preciznost upravljanja i osobito poboljšano prianjanje u zavojima. Visokoučinkovita Porsche keramička kompozitna kočnica (PCCB) također dolazi kao standard u GT paketu. Dinamičke kvalitete Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé mogu se dodatno poboljšati s gumama za standardne 22-inčne kotače GT Design, PDCC i upravljanjem stražnje osovine.

Novi Cayenne Turbo E-Hybrid stiže na tržišta širom Europe početkom zime.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj