Ovo je prvi Škoda model koji je baziran na novoj MEB platformi za električna vozila, a oduševljava prostranošću i dosegom od 500 kilometara…
Prvi Škoda model temeljen je na MEB modularnoj električnoj platformi V.A.G grupacije, a kombinira tipične vrline poput izdašnog prostora i emotivnog dizajna uz zabavnu, ali ekološki prihvatljivu.
U ponudi će biti tri veličine baterija i pet varijanti snage, ovisno o potrebama kupaca. Potpuno električni SUV trebao bi se graditi u glavnoj tvornici Škode u Mladom Boleslavu, što je prvo vozilo Volkswagen Grupe na MEB platformi koje se proizvodi van Njemačke. Zahvaljujući visoko učinkovitim baterijama, gumama niskog otpora kotrljanja i aerodinamičnosti koja je izvanredna za SUV (cd se kreće od 0,27), ŠKODA Enyaq iV može pokriti domet do 500 km prema WLTP-u.
Što se motorizacije tiče, Škoda će ponuditi tri inačice sa stražnjim pogonom i po jednim motorom straga. Osnovni model će razvijati 148 KS te će uz bateriju s 55 kWh kapaciteta i imati doseg od 340 kilometara. Snažniji model razvijat će 180 KS s baterijom kapaciteta 62 kWh i s 390 kilometara dosega, dok vrh ponude modela sa stražnjim pogonom predstavlja inačica sa 204 KS s 82 kWh baterijom. Potonja će ujedno imati doseg od 500 kilometara. U ponudi će biti i varijante s pogonom na sva četiri kotača sa 265 KS, dok je perjanica ponude varijanta sa 306 KS koja do ‘stotke’ sprinta za 6,2 sekunde.
Premda Škoda nije objavila fotografije interijera, poznato je kako će vozača veseliti veliki, 13-inčni infotainment sustav, brojni sigurnosni sustavi, head-up display te kvalitetni materijali načinjeni od ekoloških materijala. No, za dojmove u vožnji, ali i cijenu, valja ipak još malo pričekati…