Škoda Octavia III s tri udarna motora trči posljednji krug

Hajci na dizelaše usprkos, ‘forte’ je usavršeni 1.6 TDI/116 KS, a u paleti benzinaca su 1.0 TSI/116 i novi ‘biser’ 1.5 TSI/150 KS, oprema je trendovski obogaćena ‘hi-tech’ opcijama. Igra na sigurno!
Škoda Octavia treće generacije, predstavljena krajem 2012., koja je na tržištu od proljeća 2013., za tržišnu godinu 2017. dobio je od mnogih osporavan, po nama uspješan redizajn, s 2+2 prednja fara u stilu Mercedes-Benza E-klase četvrte generacije (W 212) prije redizajna (2009. – 2012.)Model četvrte generacije vidjet ćemo u rujnu 2019. na salonu u Frankfurtu, a na tržištu početkom 2020. Dotada, glavni Škodin model (svaka čast Superbu, Fabiji, Kodiaqu…) ostaje redizajnirana Škoda Octavia III generacije. Za posljednju tržišnu godinu, češka limuzina na pragu srednje klase, za osnovnu je paletu dobila tri motora, koja su već ispunila ekološke norme EU6d Temp (stupaju na snagu 1. rujna 2017.) Većina ‘misli i molitva’ usmjerene su na usavršeni 1.6 TDI sa 116 KS, kojeg smo u Octaviji III testirali u prethodnoj verziji sa 105 KS, kojeg smo testirali u limuzinskoj i karavanskoj verziji Combi. Dakle, ako mislite da će dizelaši uskoro u mirovinu – malo morgen!Kao i dosad više od 50 posto kupaca birat će karavanski model Combi, prtljažnika od 610 do 1740 litara, uvjerljivo najvećim u klasiU benzinskoj će paleti biti 3-cilindarski 1.0 TSI, kojeg smo testirani u Audiju Q2, Seat Aroni, a u verziji sa 110 KS i u Volkswagen Golfu. Perjanica je novi 1.5 TSI sa 150 KS. Pored 6-stupanjskog šaltunga, moći će se izabrati automatski mjenjač sa sedam stupnjeva i dvostrukom spojkom DSG7. Octavia će biti oplemenjena i svim suvremenim gadgetima. Sve će to biti dovoljni za mir i uspjeh na tržištu do početka 2020. A koliko je Octavia kvalitetna, pročitajte u testu rabljenog modela druge generacije, koji je nakon ovog članka nastavio uspješan život, i već je u ‘muškom ritmu’, praktički bez problema odvrtio 345.000 km. A pročitajte kakvu reputaciju ima i prva Octavia, naravno dizelska 1.9 TDI.


Komentari

loading...