Nakon šest godina i vrhunske prodajni rezultata, Tesla je modelu 3 podarila osvježenje s estetskim poboljšanjima, većim dometom i brojnim nadogradnjama…
Model 3 do sad je isporučen u količini od dva milijuna prodanih jedinica diljem svijeta. Nakon brojnih špijunski snimki i nagađanja, novi Model 3 sada je tu, potpuno otkriven.
Osvježeni Model 3, koji je očito interno nosio kodni naziv Project Highland, isklesaniji je, hvali se redizajniranim prednjim i stražnjim dijelom te je dobio novu unutrašnjost. Tesla inženjeri ističu kako je poboljšana aerodinamika, a sve kako bi izvukao veći domet i smanjio otpor otpora i buku vjetra. Za sada su ažuriranja stigla samo za europske verzije sa stražnjim pogonom i za dugotrajne (LR).
Prednji dio je oštriji nego prije s čišćim karakternim linijama, redizajniranim kućištem prednjih svjetala i novim prepoznatljivim LED dnevnim svjetlima. Nabor na rubu haube koji se prije sužavao ispod prednjih svjetala sada je puno oštriji i proteže se do branika.
Silueta ostaje identična, dok stražnji kraj ima istaknuta stražnja svjetla u obliku slova C, s Teslom koja je sada ispisana između svjetala, zamjenjujući logo. Dizajn kotača s više krakova također je nov. Marka dodaje dvije nove boje, Ultra Red i Stealth Gray.
Dimenzije su uglavnom ostale iste, ali je Model 3 je sada duži za 2,5 cm (4720 milimetara), dok je u milimetarskom rasponu niži (1441 mm).
Procijenjeni WLTP domet za ažurirani RWD Model 3 s 18-inčnim kotačima je 554 kilometra, dok je LR varijanta garantira 678 km. To je otprilike povećanje od 11 do 12 posto u odnosu na WLTP domet trenutnih modela. Imajte na umu da će EPA brojke značajno varirati za električnu limuzinu američke specifikacije.
S opcijskim 19-inčnim “Nova” kotačima, RWD Model 3 će prijeći 513 km) s jednim punjenjem po WLTP ciklusu, dok je LR verzija predviđena za 629 km. Čini se da su podaci o performansama ostali isti, s vremenom od 0 do 100 km/h od 6,1 sekunde za RWD model i 4,4 sekunde za LR varijantu s pogonom na sve kotače.
Nova verzija RWD (19-inčni naplatci) troši 13,2 kilovat sata za svakih 100 km u europskom testnom ciklusu, dok LR koristi 14,0 kWh za istu udaljenost.
Interijer Modela 3 još je ugodniji. Ima zaokružujući dizajn, s “arhitekturom omotača” koja sadrži aluminij i materijale od tkanine. Nova ambijentalna rasvjeta pokriva cijelu kabinu. Marka je tvrdila da je kabina tiša zahvaljujući akustičkom staklu i poboljšanim materijalima za zvučnu izolaciju.
Središnji zaslon od 15,4 inča iste je veličine, ali ima tanje okvire za upotrebljiviju površinu zaslona. Tu je i novi 8,0-inčni stražnji zaslon s integriranim kontrolama klime, ventilacije i infotainmenta. Tesla je poluge na stupu zamijenio kontrolama na upravljaču, poput Modela S i Modela X.
Kupci LR modela sada će uživati u glazbi sa 17 zvučnika, tri više nego prije, s dva subwoofera i dva pojačala. RWD će dobiti devet zvučnika, jedan subwoofer i jedno pojačalo. Tesla također donosi bolji mikrofon za poboljšanje kvalitete poziva.
Isporuke ažuriranog modela 3 počet će krajem listopada u Europi i na Bliskom istoku.