Novac će se koristiti za razvoj bipolarnih LFP paketa, kao i potpuno solid-state baterija, Toyota ide u nove razvojne procese…
Toyota Motor dobit će otprilike 853 milijuna dolara (120 milijardi jena) subvencije od japanske vlade za proširenje proizvodnje baterija za električna vozila, u pokušaju da poveća domaću proizvodnju i postane manje ovisna o kineskim opskrbnim lancima, navodi Nikkei.
Novčana pomoć dolazi budući da japanske tvrtke – predvođene Teslinim dobavljačem Panasonicom – drže manje od 10 posto udjela u korištenju automobilskih baterija, dok kineski dobavljači – uglavnom CATL i BYD – kontroliraju više od polovice, prema SNE Researchu, koje citira Nikkei.
Toyota je rekla da će novac iskoristiti za razvoj sljedeće generacije litij-ionskih EV baterija koje koriste tehnologiju bipolarnog litij željezo fosfata i imaju potencijal ponuditi 20 posto veći domet u električnim vozilima, te će koštati oko 40 posto manje od trenutne generacije litiji-ionske baterije korištene u crossoveru Toyota bZ4X.
Japanski proizvođač automobila vjerojatno će staviti bateriju sljedeće generacije u proizvodnju oko 2026. ili 2027. kada će električni modeli temeljeni na namjenski izgrađenoj platformi doći na tržište s oglašenim dometom od oko 950 kilometara s jednim punjenjem.
Dodatno, Toyota će iskoristiti dio subvencije za istraživanje i razvoj svojih potpuno solid-state baterija koje će navodno povećati domet vožnje električnih vozila za oko 20 posto, u usporedbi s bipolarnim LFP paketima…
Veliki planovi za Toyotu…