KINTO je dio strategije kojom Toyota čini prijelaz od proizvođača automobila prema tvrtki za pružanje usluga mobilnosti. Novi će projekt osigurati usluge mobilnosti gradovima, korporativnim i pojedinačnim korisnicima...
Toyota je objavila kako pokreće novu trgovačku marku KINTO koja je posvećena pružanju usluga mobilnosti korisnicima širom Europe. To je dio Toyotine globalne vizije prelaska u kompaniju za pružanjem svih vrsta usluga mobilnosti povezanih s prijevozom ljudi širom svijeta.
„KINTO je dio naše strategije povećanja našeg ukupnog poslovanja u Europi“ rekao je Johan van Zyl, Predsjednik i CEO TME-a. „Na tržištima na kojima je to isplativo i održivo, dodavanje usluga mobilnosti našem tradicionalnom poslovnom modelu će nam omogućiti odgovor na nove potrebe stranaka te ćemo tako podržati rastuće zahtjeve za mobilnosti u gradovima i regijama.”
Toyota planira povećati svoju ponudu usluga mobilnosti povrh tradicionalne prodaje automobila fizičkim i pravnim osobama, kroz strategiju koja se oslanja na četiri stupa: predstavljanje izdvojene i posebne marke KINTO kako bi privukli nove korisnike mobilnosti (pojedinace, tvrtke ili primjerice gradove), povećanje svog tržišnog udjela pružanjem usluge sveobuhvatnog leasinga (full service leasing – FSL, koji se sastoji od pružanja stranci objedinjene ponude za korištenje vozila uz uključene sve ostale zavisne usluge održavanja), povezivanje podataka i vozila radi razvoja usluga kao što su dijeljenje automobila (car sharing), zajednička vožnja (carpooling) ili pretplata, na onim tržištima i u onim slučajevima gdje je to isplativo.