Test: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline vs. Škoda Scala 1.0 TSI Style, je li kopija bolja od originala?

‘Češki Golf’ odvažno je preuzeo većinu Golfovih aduta, komforom je čak bolji, performansama i temperamentom sličan, ali da je bolji ili isti – nije! Golf ipak u svemu, od materijala i izvedbe, osjećaja pa i solidnosti daje više, konkretniji je, a cijena je slična. Uh…
Volkswagen Golf sedme generacije je ‘maratonac koji trči posljednji krug’. Krajem godine dolazi potpuno novi model, a dotada je u ponudi posebni, svojevrsni ‘last edition’ – Rabbit. Zbog toga usporedba sa ‘češkim Golfom’ ima i nema smisla. Škoda Scala mnoge je oduševila na prezentaciji, dakle ima, jer je riječ o automobilima napravljenim po, praktički, istoj koncepciji, s istim 3-cilindarskim turbobenzincima 1.0 TSI  sa 116 KS i 6-stupanjskim šaltungom.Riječ je o izričitim tehnološkim blizancima, a smisla nema, jer među njima postoji generacijski jaz – uspoređujemo tek pristigli, i odlazeći model. Usto, protivno najavama i očekivanjima, Scala je izvedenica novog Volkswagen Pola, a ne umanjenica buduće Škode Octavije!O novoj Škodi Scali napisali smo sve bitno, nakon prvih testnih kilometara, izvrsna je )razmjerno), ali da bi trebala koštati kao Golf… Ne bi!Ovaj je usporedni test pokazao, koliko god Scala bila uvjerljiva, to nije Golf, a budući da je cijena praktički ista (konkretna Scala, dodatno opremljena, skuplja je od Golfa!, to bi mogao biti problem, veliki problem. Malo su se u Mladoj Boleslavi ‘zaigrali’, preračunali… Jer, Golf pruža onaj ‘fini dodir’ kvalitete i solidnosti, koji ga približava premiumu, već u osnovnoj verziji ima električnu ručnu kočnicu, a Scala mehaničku. Pustimo to što mnogi mehaničku ručnu kočnicu više cijene od električne, ali električna nudi komfor, zaštitu od krađe, smanjuje rizik da auto ostane slabo zakočen na kosini…Da su se s cijenom u Škodi (zasad) ‘preračunali’, pokazuje i broj novih modla na cestama, a prodaje se već treći mjesec. Osim promo i testnih primjeraka, nismo vidjeli niti jednu Škodu Scalu na cesti, niti jednu. Jeste li vi? Zbog toga bi brzo mogla stići kakva akcija…, a to na potpuno novom modelu nije dobro.Logično, jer ako snagom i opremom iznivelirana Scala košta koliko Golf, treba biti blesav pa ne kupiti Volkswagen Golf. Jer da su to ‘isti’ auti…, ne, nisu! A Scala može parirati Hyundaiju i30, ali već s Astrom, ovom ‘starom’, pogotovo Focusom, ima problema. Trebala bi biti 10.000 kn jeftinija, od Golfa barem 15.000 kn, a nije. Uskoro opširnije…

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo