Volkswagen Golf 2.0 TDI vs. Ford Focus 2.0 TDCi, oba iz 2016. sa 150 KS i ručnim 6-stupanjskim mjenjačem. Izbor je poznat? Novinari Autozeitung.de daju svoju ocjenu, a ono što bi diktiralo naše tržište, znate. Je li to i bolji izbor?
Volkswagen Golf 7 apsolutni je hit na domaćem tržištu rabljenih, a nažalost Ford je na hrvatskom tržištu pao na niske grane. Zbog toga se Ford Focus neopravdano, kod nas, (znatno) manje cijenjen.
No, ono što možda ne znate, svaki stručnjak ili mehaničar u Njemačkoj će vam potvrditi da su to potpuno usporedivi automobili, možda je Golf za nijansu bolji, možda, ali je i skuplji, novi i rabljeni. Turbodizelaši, 2.0 TDI i 2.0 TDCi su oba za pet. 2.0 TDI ima veći ugled, ‘razvikaniji’ je, ali, pitajte iskusne mehaničare, 2.0 TDCi je čak solidniji. Može ‘odvrtjeti’ i 500.000 km.
Masivniji Ford Focus, sa jednakih 150 KS, ima malo lošije performanse (8,8 s, 210 km/h) nego Volkswagen Golf (8,6 s, 216 km/h), ali, zanimljivo, deklariran je štedljiviji – 4,0 prema 4,2 litre na 100 km.
No, Golf je – Golf, ali, trebate računati na sljedeće prednosti Focusa:
1. Neusporedivo, stoput manji je rizik krađe!
2. Napravljen je (još) solidnije od Golfa, što potvrđuje i izmjerena masa – 1340 prema 1279 kg.
3. Ima bolje podvozje, Focus je ‘kralj’ vozne dinamike u C-segmentu i stoga pruža veći užitak vožnje.
Ovo su ocijenjene prednosti i mane te prosječna cijena na njemačkom tržištu:
Ford Focus 2.0 TDCi (2016.) 71.000 km, 12.150 eura
Pozitivno: Bogata oprema, velik vozni komfor, dinamičan i siguran, velik prtljažni kapacitet.
Negativno: Lošije upravljanje u kokpitu, manje mjesta straga nego u Golfu, male negativnosti u servisnom biltenu
Volkswagen Golf 2.0 TDI (2016.), 71.000 km, 12.800 eura
Pozitivno: Bogata oprema, vrlo dobra prostranost, vrlo komforan i siguran
Negativno: Nešto viša cijena i manja nosivost nego kod Ford Focusa.
A ovo je zaključak kojeg potpisuje Klaus Uckrow, Autozeitung.de:
Kompakti Forda i Volkswagena su kao rabljeni automobili dobra kupnja. Volkswagen Golf 7 pruža više prostora i komfora straga, Ford Focus ima veću nosivost. Turbodizelaši sa 150 KS su jednako štedljivi i snažni. Onaj tko baš ne preferira jedan od ova dva modela, neka izabere povoljniju ponudu na tržištu.
Izvor: Autozeitung.de