Volkswagen je godinu obljetnice Golfa započeo na vrlo sportski i spektakularan način na Ledenoj utrci u Zell am Seeu (Austrija).
Novi Golf, koji će ove godine izaći na tržište uoči svog 50. rođendana, javnu premijeru imao je na tradicionalnoj auto moto manifestaciji na ledu i snijegu. Volkswagen je također najavio najekstremniju izvedbu – Golfu R. Doduše u kamufliranom izdanju, s pogonom na sva četiri kotača. Budući vodeći model Golf svoju će svjetsku premijeru proslaviti sredinom 2024. godine.
Tradicionalna utrka na ledu bila je idealno mjesto za proslavu prošlosti, sadašnjosti i budućnosti sportskih varijanti Golfa. Spektakularna, pomalo divlja, ali potpuno prizemna staza na ledu i snijegu postala je velika pozornica. Legenda utrka Hans-Joachim Stuck i šesterostruki svjetski prvak u relikrosu Johan Kristoffersson predstavili su razna Volkswagen vozila u pravom stilu vozeći na granicama. Automobili su uključivali Golf I GTI, koji je svoju premijeru doživio 1975., te Golf IV R32 iz 2002., preteču svih izvedbenih varijanti s logotipom marke R. Volkswagen je predstavio i druga povijesna izložbena vozila: rally verziju Golfa I GTI i dvije rally verzije Golfa II.
Prema Reinholdu Ivenzu, voditelju Volkswagen R-a, “Volkswagen R je Volkswagen brand premium performansi i stoji za sportske i dinamične performanse više od 20 godina. Ovdje na Ledenoj utrci prošlost susreće budućnost. Jedva čekamo da Golf R, još uvijek ovdje maskiran, proslavi svoju premijeru ovog ljeta.”
Novi Golf bio je izložen u Zell am Seeu u četiri varijante – ne samo kao izložak, već i u akciji. Uz Golf R, ponudu su upotpunili Golf GTI, Golf eHybrid i Golf GTE.
Hans-Joachim Stuck kaže: “Utrka na ledu je pravi spektakl. Drugi bi vozači stavili lance za snijeg u ovakvim uvjetima, ali za nas vozače utrka, ovo je trenutak kada zabava stvarno počinje.” Stuck je dvostruki pobjednik Le Mansa, bivši vozač Formule 1 i sportskih automobila te njemački prvak u touring automobilima.
Johan Kristoffersson kaže: “Volim voziti snažan automobil s pogonom na sve kotače po ledu i snijegu – pogotovo ako je to R model.” Šveđanin je osvojio pet od svojih šest naslova Svjetskog prvenstva u reli krosu s Volkswagenom. Otkriva: “Bilo je zabavno prvi put sjesti u potpuno novi Golf. Mogu samo reći da, iako Golf R još nije otkriven, pod kamuflažom se krije pravi sportski automobil kojem se obožavatelji marke R već sad mogu veseliti.”