Ruska marka Moskvič je od 2008. nominalno je u vlasništvu koncerna iz Wolfsburga, pa bi to mogla biti poluga uspjeha za rusko i Rusiji sklona tržišta…
Jesu li automobilistički simboli komunizma uistinu dio prošlosti? Devedesetih se činilo da je tako, no Renault je uspjehom Dacije pokazao da ne moraju biti, a kao asa u rukavu imaju i Ladu. Škoda pak, u vlasništvu Volkswagena, odavno nije bazni, jeftini brend, svakim se novim modelom sve više uzdiže i napušta bazni cjenovni rang.
Tvrtka iz Wolfsburga je 2008. kupila pravo na korištenje već pomalo zaboravljenog imena, odnosno marke Moskvič, a kasnije ga produžila do 2021. Službenih najava još uvijek nema, ali Nijemci rijetko kada bacaju novac uludo, pa nikoga ne bi trebalo iznenaditi povampiri li se Moskvič.
Uostalom, koja su to kola bolja od njega, odavno se zapitao Ilija Čvorović u ‘Balkanskom špijunu’.