Volkswagen T-Roc sada prži dizelašem od 190 KS

Kompaktni hit-SUV iz Wolfsburga, sportski ‘napucan’, sa srednje nabrijanim 2.0 TDI, na krilima momenta od 400 Nm, pogona 4Motion i automatike DSG7, stotku hvata za 7,2 s i postiže 216 km/h. Wow…
Već na proljeće prošle godine, na testu novog hita iz Wolfsburga, kompaktnog hita Volkswagen T-Roc, s osnovnim, 3-cilindarskim turbobenzincem 1.0 TSI, zaključili smo kako je to ‘najbolji VW od 2000.’ Velika izjava, koja itekako ima utemeljenje, a i danas kupci traže više nego što tvornica može isporučiti, pa je, za pojedine verzije, rok isporuke 4-5 mjeseci. Na traženje kupaca, nakon 2.0 TDI sa 150 KS i 340 Nm, stiže snažnija verzija tog dizelaša, zapravo srednja, sa 190 KS i 400 Nm (najsnažnija je bi-turbo s 240 KS i 500 Nm, koja nije predviđena za T-Roc).Atraktivna, bogato opremljena verzija, sa sportskim paketom R-Line, školjkastim sjedalima i 18-colnim felgama (19-colnim uz doplatu), standardno se oprema integralnim pogonom 4Motion i automatskim mjenjačem DSG7, s dvostrukom spojkom i sedam stupnjeva.Sve to uspješnom kompaktnom SUV-u (ako hoćete crossoveru) iz Wolfsburga, napucanom luksuzno-sportskom opremom i dizelskom snagom osigurava izvrsne performanse (7,2 s, 216 km/h), uz realnu potrošnju oko šest litara. Dolazak ove verzije poklapa se s briljantnim rezultatima na EuroNCAP testu, pet zvjezdica i rekordnih 96 posto zaštite za vozača i suvozača. Cijena? Oko 30.000 eura, plus doplate…Već 14 godina neprestano najčitaniji…

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo