Opelova opsežna modelska ofenziva rezultirala je u prodajnom procesu u cijeloj zapadnoj Europi…
Njemačka marka sa sjedištem u Rüsselsheimu koja povećava svoj tržišni udio u 2021. prema službenim podacima koje je objavilo Europsko udruženje proizvođača automobila (ACEA). Unatoč tekućoj pandemiji i globalnoj nestašici poluvodiča, Opelov tržišni udio osobnih automobila porastao je za 4,3 posto.
“Imamo jednu od najmlađih linija proizvoda na tržištu, koju predvode Corsa i Mokka, pri tome mislimo i na njihove električne verzije,” rekao je izvršni direktor Opela Uwe Hochgeschurtz. “Sada smo u idealnoj poziciji da krenemo u ofenzivu i još više povećamo svoj tržišni udio. Očekujemo daljnji zamah od naše nove Astre i Astre Sports Tourer zajedno s novim Grandlandom, a ova tri pridošlice također dolaze kao uzbudljive hibridne varijante od samog početka.”
Opel je u cijeloj godini ostvario tržišni udio od 6,2 posto s ukupno oko 162.000 novoregistriranih automobila na svom važnom njemačkom domaćem tržištu, najvećem automobilskom tržištu u Europi. To predstavlja povećanje od gotovo 1,2% u odnosu na 2020. godinu.
Opel Corsa je dala značajan doprinos uspješnom nastupu marke na domaćem tržištu i vrlo je tražena. Šesta generacija najprodavanijeg malog automobila prodana je u gotovo 50.000 primjeraka samo u Njemačkoj 2021. To Corsu čini najpopularnijim malim automobilom na njemačkom tržištu tijekom posljednjih 12 mjeseci.
Foto: Opel