Povijesnu španjolsku marku Pegaso osnovala je Empresa Nacional de Autocamiones (ENASA) 1947. godine, uzimajući ime krilatog konja iz grčke mitologije koja je simbolizirala moć i lakoću.
Sedamdeset i pet godina od stvaranja marke Pegaso u Španjolskoj, njegovo naslijeđe strasti, pionirskog duha i snage živi u DNK koji blisko veže uz Iveco.
Proizvodna linija bila je u bivšoj tvornici Hispano Suiza u Barceloni do 1955. godine, kada se preselila u novu tvornicu u Madridu – u kojoj se do danas grade Iveco kamioni.
Luca Sra, glavni operativni direktor IVECO poslovne jedinice za kamione, naglasio je: „Ova godina obilježava važnu prekretnicu u povijesti za marku Iveco, koja nam daje priliku da se prisjetimo i proslavimo impresivno nasljeđe inovacija, dostignuća koja mijenjaju igre i pionirski duh legendarnog Pegasa. Njegov vizionarski pristup dizajnu vozila, njegova strast za izvrsnošću živi i dalje u našim ljudima i u Iveco vozilima koja putuju cestama širom svijeta. ”
Prva dva modela kamiona, Pegaso I i Pegaso II, naslijedili su modernu ravnu kabinu Hispano Suiza 66-D, koja je postala toliko popularna da su se dugi niz godina modeli s kabinom nazivali kamionima tipa „Pegaso”. Od početka su se kamioni Pegaso isticali izvanrednim performansama i ekonomičnošću potrošnje goriva.
Pionirski duh Pegasa očitovao se kada je još 1952. godine projektirao i proizveo svoj prvi prototip električnog kamiona. Pegaso II mogao se napuniti za samo 5 sati i imao je domet od 75 km. Iako nikada nije ušao u proizvodnju, električni prototip Pegaso II poslužio je kao osnova za razvoj trolejbusa. Pegaso je ostavio velik utjecaj na salonu automobila u Barceloni 1989., kada je predstavio prvi koncept kamion u europskoj industriji. SOLO 500 je donio mnoge tehnologije u kojima danas uživamo, kao što su GPS, kamere za stražnji pogled i druge sustave dizajnirane za pomoć vozačima.
Prva faza gradnje tvornice Pegaso Madrid dovršena je 1955. godine. Objekt se tijekom svoje povijesti kontinuirano razvijao i danas je jedna od najnaprednijih svjetskih tvornica.
Tamo 2008. postigla je prekretnicu u svojoj milijunskoj proizvodnji. Danas je tu proizvodne linije i istraživački centar posvećen teškom programu Iveco vozila.
1957. godine Pegaso je kupio tvrtku i proizvođača SAVA, koji je proizvodio laka i srednja gospodarska vozila u svojoj tvornici u Valladolidu. 1990. godine taj je pogon postao dom proizvodne linije Daily. Tijekom godina tvornica je stekla međunarodnu reputaciju izvrsnosti. Proizvodi verziju Daily kabine na šasiji, kao i modele Hi-Matic koji sadrže Iveco automatske mjenjače s 8 stupnjeva prijenosa.
Pegaso, koji je također proizvodio automobile, jedna je od rijetkih marki koja se može pohvaliti da se natjecala na prvenstvima kao što su Monaco GP (1952.), 24 sata Le Mansa (1953.) i Carrera Panamericana (1954.). S Ivecom također dijeli povijest utrka kamiona, nakon što se natjecao na Europskom prvenstvu u utrkama kamiona 1989. i 1990., osigurao 4 uzastopne pobjede na trkalištu Jarama i sudjelovao u nekoliko izdanja relija Pariz-Dakar.